mKlienci o mBanku

mKlienci o mBanku

Zakończyła się pilotażowa seria spotkań twórców mBanku z Klientami. W Łodzi, Warszawie i Poznaniu o przyszłości banku dyskutowało przeszło 70 mKlientów.

mBank zaprosił Klientów do udziału w pilotażowych warsztatach ze swoimi przedstawicielami. Formularz zgłoszeniowy dostępny był w serwisie www.mbank.pl.

Podczas spotkań twórcy i pracownicy mBanku opowiedzieli o:

nowym sposobie autoryzacji transakcji – hasłach smsowcyh (Krzysztof Pałuszyński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Systemów Informatycznych mBanku)


innowacjach w dziedzinie usług inwestycyjnych (Maciej Witkowski, Wicedyrektor Biura Sprzedaży mBanku)


komunikacji banku poprzez serwis www (Wojciech Bolanowski, Wicedyrektor Biura Marketingu i Rozwoju mBanku)

Tematyka prezentacji została wybrana na podstawie ankiety, jaką przeprowadzono na stronach internetowych mBanku. Spotkania odbywały się w miłej, nieformalnej atmosferze.

mKlienci mieli okazję zadać pytania dotyczące kierunków rozwoju mBanku i zasugerować zmiany w ofercie. Zwracali uwagę na konieczność zwiększenia funkcjonalności usługi eMAKLER. Postulowali  przede wszystkim:

wprowadzenie możliwości ‘zlecenia stop’


wyłączenie automatycznego wylogowania


dodanie instrumentów pochodnych


umożliwienie składania zleceń bezpośrednio z formatki notowań


możliwość podpięcia usługi do innego rachunku niż eKONTO – np. eMAX.



Osoby inwestujące w fundusze wyraziły swoje zainteresowanie rozszerzeniem oferty SFI o kolejne Towarzystwa, a także wprowadzeniem funduszy parasolowych i zagranicznych.

W dyskusjach mKlienci odnieśli się również do podstawowej oferty mBanku Sugerowali umożliwienie eksportu historii rachunku eKONTO do pliku pdf. Cennym ułatwieniem byłaby według nich także możliwość zakładania więcej niż jednego, odrębnego rachunku eKONTO – szczególnie dla osób, które chcą mieć całkiem odrębne od wspólnego (współmałżonkowie), konto własne. Padł również pomysł modyfikacji serwisu transakcyjnego w sposób umożliwiający zapamiętanie ostatniej odwiedzonej w nim strony i przekierowanie na nią automatycznie przy kolejnym logowaniu. Klienci chcieliby także mieć możliwość zamówienia karty płatniczej oraz zmiany danych osobowych bezpośrednio w Internecie. Kolejnym postulatem było wprowadzenie zlecenia stałego do US/ZUS.

Jedną z propozycji było stworzenie dwóch odrębnych serwisów transakcyjnych – w wersji podstawowej, dla osób zainteresowanych wyłącznie podstawowymi, prostymi produktami bankowymi, oraz zaawansowanej, dla korzystających z dodatkowych, bardziej skomplikowanych usług.

Podkreślano również konieczność rozszerzania sieci wpłatomatów.

Proponując swoim Klientom formę spotkań w świecie rzeczywistym, mBank pragnie umożliwić bezpośrednią, otwartą dyskusję. W ten sposób dba o podtrzymanie ciągłego dialogu z Klientami. Jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce zaproponował rozmowę na Forum oraz Czacie. Spotkania bezpośrednie stanowią uzupełnienie dotychczas prowadzonej komunikacji.
Na podstawie doświadczeń nabytych w Łodzi, Warszawie i Poznaniu, mBank podjął decyzję o kontynuacji cyklu wieczorów. W innych miastach Polski o największej liczbie Klientów spotkania odbędą się już jesienią tego roku
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.