mBank, innowacyjny bank dla wymagających Klientów, prowadzi testy najnowszych kart MasterCard PayPass.
W dniach 6-9 sierpnia, podczas czwartej edycji Off Festiwalu w Mysłowicach, zaproszeni do testów Klienci mBanku - oficjalnego mecenasa OFF Festiwalu - będą mieli szansę korzystania z pierwszych kart wydanych w technologii zbliżeniowej MasterCard® PayPassTM.
W punktach handlowych w trakcie trwania Off Festiwalu, jego uczestnicy będą mogli zapłacić za kupowane produkty, zbliżając swoją kartę mBank MasterCard PayPass do czytnika. Płatności bezgotówkowych na terenie festiwalu będą mogli dokonywać wszyscy Klienci mBanku, posługujący się tradycyjnymi kartami płatniczymi.
mBank, pozostając innowatorem, zamierza zaoferować karty MasterCard w technologii PayPass wszystkim, którzy cenią szybkość i wygodę. Innowacyjna technologia MasterCard pozwala na błyskawiczne, łatwe i bezpieczne dokonywanie drobnych płatności na kwotę do 50 złotych, bez potrzeby wyszukiwania drobnych, wstukiwania kodu PIN, czy podpisywania potwierdzenia transakcji. Dla zwiększenia bezpieczeństwa płatności o większej wartości wymagany może być kod PIN lub podpis na potwierdzeniu transakcji. Obecnie kartami zbliżeniowymi w tej technologii można płacić w całej Polsce m.in. w restauracjach McDonald's, salonach EMPIK, sklepach Żabka, centrach rozrywki Multikino, a także w sieci coffeeheaven.
mBank umożliwi wszystkim Uczestnikom Festiwalu, zainteresowanym uzyskaniem innowacyjnej karty mBanku i MasterCard, jej zamówienie podczas imprezy. Wydawanie kart płatniczych detalicznych i kredytowych mBank MasterCard z usługą PayPass mBank rozpocznie jeszcze w tym roku.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już
ponad 2,1 mln Klientów.
W punktach handlowych w trakcie trwania Off Festiwalu, jego uczestnicy będą mogli zapłacić za kupowane produkty, zbliżając swoją kartę mBank MasterCard PayPass do czytnika. Płatności bezgotówkowych na terenie festiwalu będą mogli dokonywać wszyscy Klienci mBanku, posługujący się tradycyjnymi kartami płatniczymi.
mBank, pozostając innowatorem, zamierza zaoferować karty MasterCard w technologii PayPass wszystkim, którzy cenią szybkość i wygodę. Innowacyjna technologia MasterCard pozwala na błyskawiczne, łatwe i bezpieczne dokonywanie drobnych płatności na kwotę do 50 złotych, bez potrzeby wyszukiwania drobnych, wstukiwania kodu PIN, czy podpisywania potwierdzenia transakcji. Dla zwiększenia bezpieczeństwa płatności o większej wartości wymagany może być kod PIN lub podpis na potwierdzeniu transakcji. Obecnie kartami zbliżeniowymi w tej technologii można płacić w całej Polsce m.in. w restauracjach McDonald's, salonach EMPIK, sklepach Żabka, centrach rozrywki Multikino, a także w sieci coffeeheaven.
mBank umożliwi wszystkim Uczestnikom Festiwalu, zainteresowanym uzyskaniem innowacyjnej karty mBanku i MasterCard, jej zamówienie podczas imprezy. Wydawanie kart płatniczych detalicznych i kredytowych mBank MasterCard z usługą PayPass mBank rozpocznie jeszcze w tym roku.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już
ponad 2,1 mln Klientów.