Z okazji nadchodzącego Dnia Matki, mBank wraz z partnerami mSZOPU przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy chcą sprawić niespodziankę najbliższej osobie.
W związku ze zbliżającym się Dniem Matki, mBank podsuwa kilka pomysłów na prezenty dla ukochanej Mamy. W kwiaciarni internetowej EuroFlorist Klienci mSZOPU otrzymają 10% rabatu na dowolny kwiatowy prezent. Również Poczta Kwiatowa przygotowała specjalną ofertę dla Klientów mBanku. Każdy, kto do 26 maja zamówi bukiet kwiatów dla Mamy, dostanie 10% upust oraz pudełko czekoladek - gratis. Jednocześnie każdy, kto do 26 maja dokona zakupu dowolnego produktu z oferty firmy
LINKFLORA, weźmie udział w konkursie, w którym nagrodami są bukiety kwiatów, czerwone wino, luksusowe czekoladki oraz zestawy gadżetów mBanku.
Obecnie, w mSZOPIE znajdują się 33 kategorie produktów i usług, w ramach których mKlienci mogą skorzystać z ofert przeszło 70 sklepów on-linowych.
mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. Po bardzo udanym roku 2005 (88,5 mln zł w ramach płatności dokonywanych za pośrednictwem mTRANSFERU i eKART), mBank planuje w 2006 roku osiągnąć obroty na poziomie 121 mln zł.
mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.
LINKFLORA, weźmie udział w konkursie, w którym nagrodami są bukiety kwiatów, czerwone wino, luksusowe czekoladki oraz zestawy gadżetów mBanku.
Obecnie, w mSZOPIE znajdują się 33 kategorie produktów i usług, w ramach których mKlienci mogą skorzystać z ofert przeszło 70 sklepów on-linowych.
mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. Po bardzo udanym roku 2005 (88,5 mln zł w ramach płatności dokonywanych za pośrednictwem mTRANSFERU i eKART), mBank planuje w 2006 roku osiągnąć obroty na poziomie 121 mln zł.
mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.