Pakiety linii EFEKT BRE Banku są coraz bardziej doceniane przez małych i średnich przedsiębiorców. W pierwszych czterech miesiącach 2006 roku skorzystało z nich niemal 490 nowych klientów, czyli 70% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Rosnąca sprzedaż to wynik systematycznego doskonalenia oferty oraz wdrożenia nowego modelu obsługi Klientów, gwarantującego wszystkim firmom pomoc indywidualnego doradcy.
Od stycznia do kwietnia BRE Bank pozyskał niemal 490 nowych klientów sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (tj. o obrotach rocznych od 3 do 30 mln zł), korzystających z Pakietów linii EFEKT. To ponad połowa sumy klientów pozyskanych w całym 2005 roku i o niemal 70% więcej niż w tym samym okresie 2005 roku.
Systematycznie rośnie sprzedaż pakietów zawierających produkty kredytowe (pakiet EFEKT Plus, EFEKT Finansowy, EFEKT Inwestycyjny). W pierwszych czterech miesiącach 2006 roku ich sprzedaż była prawie trzy razy wyższa niż w analogicznym okresie 2005 roku.
W okresie styczeń-kwiecień 2006 roku zawarto 171 umów kredytowych. Średnia miesięczna liczba sprzedanych kredytów podwoiła się stosunku do średniej miesięcznej w II półroczu 2005 r., natomiast w przypadku średniej miesięcznej wartości zawartych umów kredytowych w tym okresie odnotowano wzrost o 133% w stosunku do II półrocza ubiegłego roku.
„Decydującym czynnikiem, który wpłynął na tak wysoką sprzedaż Pakietów dla małych i średnich przedsiębiorstw jest nowe podejście do obsługi klientów z tego sektora. BRE Bank - wraz z wprowadzaniem nowej strategii działania na rynku bankowości korporacyjnej, zwanej BREaktywacją – zaczął budować sieć doradców ds. obsługi MSP. Obecnie nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każda z małych i średnich firm może liczyć na indywidualną opiekę doradcy, który pomoże w zarządzaniu finansami firmy: dobierze najlepszą ofertę, dokona wstępnej oceny zdolności kredytowej, czy wskaże alternatywne w stosunku do kredytu możliwości finansowania działalności, np. faktoring czy leasing”, mówi Krzysztof Gerlach, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w BRE Banku.
Plany BRE Banku na cały 2006 roku zakładają pozyskanie 1350 nowych Klientów korzystających z Pakietów linii EFEKT.
Systematycznie rośnie sprzedaż pakietów zawierających produkty kredytowe (pakiet EFEKT Plus, EFEKT Finansowy, EFEKT Inwestycyjny). W pierwszych czterech miesiącach 2006 roku ich sprzedaż była prawie trzy razy wyższa niż w analogicznym okresie 2005 roku.
W okresie styczeń-kwiecień 2006 roku zawarto 171 umów kredytowych. Średnia miesięczna liczba sprzedanych kredytów podwoiła się stosunku do średniej miesięcznej w II półroczu 2005 r., natomiast w przypadku średniej miesięcznej wartości zawartych umów kredytowych w tym okresie odnotowano wzrost o 133% w stosunku do II półrocza ubiegłego roku.
„Decydującym czynnikiem, który wpłynął na tak wysoką sprzedaż Pakietów dla małych i średnich przedsiębiorstw jest nowe podejście do obsługi klientów z tego sektora. BRE Bank - wraz z wprowadzaniem nowej strategii działania na rynku bankowości korporacyjnej, zwanej BREaktywacją – zaczął budować sieć doradców ds. obsługi MSP. Obecnie nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każda z małych i średnich firm może liczyć na indywidualną opiekę doradcy, który pomoże w zarządzaniu finansami firmy: dobierze najlepszą ofertę, dokona wstępnej oceny zdolności kredytowej, czy wskaże alternatywne w stosunku do kredytu możliwości finansowania działalności, np. faktoring czy leasing”, mówi Krzysztof Gerlach, Dyrektor Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w BRE Banku.
Plany BRE Banku na cały 2006 roku zakładają pozyskanie 1350 nowych Klientów korzystających z Pakietów linii EFEKT.