W pierwszym dniu marca, o godzinie 12.26 oficjalna witryna MultiBanku www.multibank.plzmieniła swój wygląd dostosowując się do najnowszych światowych trendów.
- Przygotowaliśmy projekt, który jest nowoczesny oraz innowacyjny – tłumaczy Anna Łaszkiewicz, szef Wydziału Marketingu Elektronicznego MultiBanku. – Postaraliśmy się maksymalnie ułatwić dostęp do wszelkich informacji z każdego miejsca w serwisie.
Po raz pierwszy wprowadziliśmy personalizację witryny. Jednym z przykładów jest możliwość wypełnienia zakładki ""Mój profil"". Pozwala to m.in. na otrzymywanie listy bankomatów i wpłatomatów z lokalizacji, w której się znajdujemy oraz dostosowanie wyświetlanej oferty do naszych osobistych preferencji.
Nowa witryna MultiBanku to możliwość łatwego i przejrzystego porównywania produktów poprzez przyjazne boksy informacyjne. Twórcy serwisu udostępnili miejsce, w którym można zapisywać najważniejsze dla siebie informacje finansowe, czyli podręczny ""Notatnik"".
- Niezwykle ciekawie prezentuje się internetowy Klub Aquarius
– zachęca Anna Łaszkiewicz - Jestem pewna, że stanie się miejscem, w którym najbardziej wymagający Klienci MultiBanku będą mogli nawiązać ze sobą dialog chociażby za pomocą blogów. Stworzymy społeczność ludzi, których łączą ze sobą pasje, upodobania, finanse i przyjazny partner, jakim jest MultiBank.
Po raz pierwszy wprowadziliśmy personalizację witryny. Jednym z przykładów jest możliwość wypełnienia zakładki ""Mój profil"". Pozwala to m.in. na otrzymywanie listy bankomatów i wpłatomatów z lokalizacji, w której się znajdujemy oraz dostosowanie wyświetlanej oferty do naszych osobistych preferencji.
Nowa witryna MultiBanku to możliwość łatwego i przejrzystego porównywania produktów poprzez przyjazne boksy informacyjne. Twórcy serwisu udostępnili miejsce, w którym można zapisywać najważniejsze dla siebie informacje finansowe, czyli podręczny ""Notatnik"".
- Niezwykle ciekawie prezentuje się internetowy Klub Aquarius
– zachęca Anna Łaszkiewicz - Jestem pewna, że stanie się miejscem, w którym najbardziej wymagający Klienci MultiBanku będą mogli nawiązać ze sobą dialog chociażby za pomocą blogów. Stworzymy społeczność ludzi, których łączą ze sobą pasje, upodobania, finanse i przyjazny partner, jakim jest MultiBank.