W związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) – Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach „masowych”: nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br.
Zmodyfikowana reklama prasowa informuje o wprowadzeniu Pakietu EFEKT Inwestycyjny oraz jego benefitach. Podkreśla:
wysokiej jakości obsługę indywidualnego doradcy oraz możliwość uzyskania pomocy w pozyskiwaniu funduszy unijnych
możliwość uzyskania 4 mln zł limitu kredytowego na działalność bieżącą i inwestycje elastyczne, uproszczone zabezpieczenia kredytów dostęp do kompleksowej oferty usług finansowych całej Grupy BRE Banku, m.in. leasingu i faktoringu.
Dotychczas kampania była prowadzona w prasie „niszowej”, skierowanej typowo do firm z segmentu MSP. W styczniu reklamy pojawiły się również w tytułach o szerokim zasięgu:
dzienniki: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” magazyny: „Polityka”, „Wprost”, „Przekrój”, „Forbes”, „Forum”.
Ponadto w największych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań i Wrocław) pojawiły się backlighty z layoutem kampanii dla MSP. Backlighty mają charakter wizerunkowy, ich celem jest wzrost świadomości marki BRE Banku oraz poinformowanie o ofercie BRE Banku dla sektora MSP.
Przypomnijmy, że celem kampanii jest ocieplenie wizerunku BRE Banku oraz przełamanie stereotypu postrzegania instytucji w grupie docelowej, jako banku obsługującego jedynie najpoważniejsze transakcje i największe korporacje. Zgodnie ze strategią BREaktywacji i założeniami pozycjonowania, Bank chce dać w ten sposób wyraźny sygnał, że segment małych i średnich przedsiębiorstw jest obecnie jednym z kluczowych na rynku usług dla firm.
Do segmentu MSP BRE Bank zalicza te przedsiębiorstwa, które prowadzą pełną księgowość i osiągają roczne obroty od 3 do 30 mln złotych. Wyraźnie podkreślając grupę odbiorców swojej oferty (i adresowanej do nich reklamy), BRE Bank zaznacza, że nie aspiruje do obsługi całego spektrum polskich przedsiębiorstw, a tylko docelowych grup Klientów, dla których posiada ofertę produktów i model obsługi zgodny z ich potrzebami i wymaganiami. Grupa małych i średnich firm – jest właśnie jedną z 3 takich grup Klientów, kluczowych dla BRE Banku na rynku usług dla firm.
W portalu internetowym Banku, pod adresem www.brebank.pl/pakietyefekt/
został uruchomiony również specjalny serwis poświęcony samej kampanii, której głównym elementem był emitowany do końca stycznia film reklamowy promujący pakiety linii EFEKT BRE Banku. W serwisie znajdują się zdjęcia z planu, fragmenty filmu reklamowego, które nie znalazły się w spocie, sam film reklamowy oraz minireportaż z planu zdjęciowego, tzw. making off.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.
wysokiej jakości obsługę indywidualnego doradcy oraz możliwość uzyskania pomocy w pozyskiwaniu funduszy unijnych
możliwość uzyskania 4 mln zł limitu kredytowego na działalność bieżącą i inwestycje elastyczne, uproszczone zabezpieczenia kredytów dostęp do kompleksowej oferty usług finansowych całej Grupy BRE Banku, m.in. leasingu i faktoringu.
Dotychczas kampania była prowadzona w prasie „niszowej”, skierowanej typowo do firm z segmentu MSP. W styczniu reklamy pojawiły się również w tytułach o szerokim zasięgu:
dzienniki: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” magazyny: „Polityka”, „Wprost”, „Przekrój”, „Forbes”, „Forum”.
Ponadto w największych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań i Wrocław) pojawiły się backlighty z layoutem kampanii dla MSP. Backlighty mają charakter wizerunkowy, ich celem jest wzrost świadomości marki BRE Banku oraz poinformowanie o ofercie BRE Banku dla sektora MSP.
Przypomnijmy, że celem kampanii jest ocieplenie wizerunku BRE Banku oraz przełamanie stereotypu postrzegania instytucji w grupie docelowej, jako banku obsługującego jedynie najpoważniejsze transakcje i największe korporacje. Zgodnie ze strategią BREaktywacji i założeniami pozycjonowania, Bank chce dać w ten sposób wyraźny sygnał, że segment małych i średnich przedsiębiorstw jest obecnie jednym z kluczowych na rynku usług dla firm.
Do segmentu MSP BRE Bank zalicza te przedsiębiorstwa, które prowadzą pełną księgowość i osiągają roczne obroty od 3 do 30 mln złotych. Wyraźnie podkreślając grupę odbiorców swojej oferty (i adresowanej do nich reklamy), BRE Bank zaznacza, że nie aspiruje do obsługi całego spektrum polskich przedsiębiorstw, a tylko docelowych grup Klientów, dla których posiada ofertę produktów i model obsługi zgodny z ich potrzebami i wymaganiami. Grupa małych i średnich firm – jest właśnie jedną z 3 takich grup Klientów, kluczowych dla BRE Banku na rynku usług dla firm.
W portalu internetowym Banku, pod adresem www.brebank.pl/pakietyefekt/
został uruchomiony również specjalny serwis poświęcony samej kampanii, której głównym elementem był emitowany do końca stycznia film reklamowy promujący pakiety linii EFEKT BRE Banku. W serwisie znajdują się zdjęcia z planu, fragmenty filmu reklamowego, które nie znalazły się w spocie, sam film reklamowy oraz minireportaż z planu zdjęciowego, tzw. making off.
Kreację opracowała Agencja Reklamowa Czteryczwarte, media natomiast zaplanował dom mediowy Vizeum Polska.