Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł - to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku.Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów mBanku. Obecnie w portfelach mKlientów znajduje się ponad 50 tys. kart Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość przyznanych limitów przekroczyła 212 mln zł. Dodatkowo ilość wszystkich kart płatniczych wzrosła o ponad 70% w porównaniu ze styczniem 2005 roku.
Choć udział kart kredytowych w ogólnej liczbie kart płatniczych znajdujących się w rękach Polaków jest wciąż niewielki, to tempo przyrostu liczby kart kredytowych jest zawrotne i będzie się utrzymywać przez lata. W przyszłości w naszych portfelach nosić będziemy nie jedną kartę kredytową, ale dwie lub trzy np. kartę ze specjalnym programem rabatowym, kartę, dzięki której zbieramy mile lotnicze czy kartę, z której bank część przychodu przekazuje na wsparcie naszej ulubionej drużyny piłkarskiej. Karta stanie się czymś tak powszechnym, jak telefon komórkowy, bez którego nie wychodzimy już z domu. Najczęściej zaś będziemy sięgać po tę kartę w naszym portfelu, która będzie niezawodna, ładna, korzystna finansowo, z bardzo dobrą obsługą przez telefon czy Internet – podkreśla Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych.
Oferta kart kredytowych mBanku charakteryzuje się:
niskim oprocentowaniem kredytu (19% dla Klientów mBanku),
długim - 54 dniowym okresem bez oprocentowania,
niską opłatą za wydanie (już od 28 zł) oraz niskim wymaganym dochodem (już od 500 zł),
specjalną ofertą dla studentów - bez deklaracji stałych dochodów,
łatwą procedurą przyznawania kart i limitów kredytowych,
rozliczaniem transakcji zagranicznych w Euro,
pełną obsługą kart przez Internet – m.in. spłata zadłużenia, zmiana PIN, ustalanie indywidualnych limitów zakupów i wypłat.
W pełnej ofercie kart partnerskich mBanku znajdują się także:
wpKarta – karta typu Visa Classic mBanku i portalu Wirtualna Polska, zapewniająca bezpłatny dostęp do zamkniętych (płatnych) części serwisów portalu,
Compensa Visa Classic - karta zapewniająca jej posiadaczom bezpłatne Ubezpieczenie NNW o wartości 10 tys. zł, Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa oraz 10% zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe firmy Compensa,
mBank EURO<26 – karta kredytowa połączona ze znaną w całej Europie kartą studencką zapewniającą liczne rabaty na podróże, noclegi, zakupy i rozrywkę,
eM eKARTA - karta partnerska z firmą eCARD SA i portalem Merlin.pl,
eKARTA Interia.pl - karta partnerska z portalem Interia.pl,
eKARTA Onet.pl - karta partnerska z portalem Onet.pl.
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Dążeniem mBanku jest zapewnienie Klientom maksimum korzyści i wygody w zarządzaniu finansami osobistymi. W 2006 roku Bank będzie poszerzał swoją ofertę kart kredytowych o nowe produkty (także partnerskie).
Choć udział kart kredytowych w ogólnej liczbie kart płatniczych znajdujących się w rękach Polaków jest wciąż niewielki, to tempo przyrostu liczby kart kredytowych jest zawrotne i będzie się utrzymywać przez lata. W przyszłości w naszych portfelach nosić będziemy nie jedną kartę kredytową, ale dwie lub trzy np. kartę ze specjalnym programem rabatowym, kartę, dzięki której zbieramy mile lotnicze czy kartę, z której bank część przychodu przekazuje na wsparcie naszej ulubionej drużyny piłkarskiej. Karta stanie się czymś tak powszechnym, jak telefon komórkowy, bez którego nie wychodzimy już z domu. Najczęściej zaś będziemy sięgać po tę kartę w naszym portfelu, która będzie niezawodna, ładna, korzystna finansowo, z bardzo dobrą obsługą przez telefon czy Internet – podkreśla Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych.
Oferta kart kredytowych mBanku charakteryzuje się:
niskim oprocentowaniem kredytu (19% dla Klientów mBanku),
długim - 54 dniowym okresem bez oprocentowania,
niską opłatą za wydanie (już od 28 zł) oraz niskim wymaganym dochodem (już od 500 zł),
specjalną ofertą dla studentów - bez deklaracji stałych dochodów,
łatwą procedurą przyznawania kart i limitów kredytowych,
rozliczaniem transakcji zagranicznych w Euro,
pełną obsługą kart przez Internet – m.in. spłata zadłużenia, zmiana PIN, ustalanie indywidualnych limitów zakupów i wypłat.
W pełnej ofercie kart partnerskich mBanku znajdują się także:
wpKarta – karta typu Visa Classic mBanku i portalu Wirtualna Polska, zapewniająca bezpłatny dostęp do zamkniętych (płatnych) części serwisów portalu,
Compensa Visa Classic - karta zapewniająca jej posiadaczom bezpłatne Ubezpieczenie NNW o wartości 10 tys. zł, Ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa oraz 10% zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe firmy Compensa,
mBank EURO<26 – karta kredytowa połączona ze znaną w całej Europie kartą studencką zapewniającą liczne rabaty na podróże, noclegi, zakupy i rozrywkę,
eM eKARTA - karta partnerska z firmą eCARD SA i portalem Merlin.pl,
eKARTA Interia.pl - karta partnerska z portalem Interia.pl,
eKARTA Onet.pl - karta partnerska z portalem Onet.pl.
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Dążeniem mBanku jest zapewnienie Klientom maksimum korzyści i wygody w zarządzaniu finansami osobistymi. W 2006 roku Bank będzie poszerzał swoją ofertę kart kredytowych o nowe produkty (także partnerskie).