mBank, wspierając kreatywność i innowacyjność młodych ludzi, został mecenasem Olimpiady Wiedzy o Regionie i Przedsiębiorczości, zorganizowanej przez Konsulat Brytyjski w Łodzi.
Celem Olimpiady jest upowszechnienie wiedzy o szeroko rozumianej gospodarce i biznesie, ze zwróceniem szczególnej uwagi na Europę.
Chcemy, aby stworzony został pozytywny wizerunek poszczególnych regionów całej Europy, biznesu oraz działających na całym obszarze firm - podkreślają organizatorzy.
Projekt skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych z pięciu województw (łódzkiego, mazowieckiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i kujawsko-pomorskiego), którzy wkrótce będą dokonywać wyborów dotyczących dróg zawodowych. Olimpiada składa się z trzech etapów. Finaliści będą proszeni o przygotowanie projektu dotyczącego strategii rozwoju regionu, w zakresie przedsiębiorczości, ochrony środowiska, samorządności, perspektyw zawodowych młodych ludzi w regionie/województwie, Unii Europejskiej. Gala finałowa odbędzie się w kwietniu 2006 roku.
Organizatorami VI edycji Olimpiady są m.in: Konsulat Brytyjski w Łodzi, Instytut Nowych Technologii, Business Center Club, a partnerami: Uniwersytet Łódzki, Narodowy Bank Polski oraz mBank. W pierwszej edycji wzięło udział prawie 2000 uczniów, w kolejnych uczestniczyło po ok. 5000 młodych ludzi, a od 2005 roku liczba chętnych przekracza 10 tysięcy osób.
Nagrodami w konkursie są bezpłatne studia na wybranym kierunku niepublicznej szkoły wyższej, indeks na wybranym kierunku ogólnopolskiej sieci szkół policealnych oraz wiele cennych nagród rzeczowych.
Od początku istnienia mBank wspiera inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorczości wśród studentów i młodych ludzi. Działania pro-społeczne są jedną z podstawowych wartości banku. Angażując się w ambitne projekty, mBank promuje innowacyjność a także działania poszerzające wiedzę i samodzielność młodych ludzi i kształtujące cechy przyszłych liderów nowej gospodarki. Równolegle mBank prowadzi cykliczne akcje zbiórki pieniędzy na Fundacje pomagające przede wszystkim dzieciom. Informacje o działaniach pro-społecznych mBanku dostępne są w serwisie mBank w Społeczności.
Chcemy, aby stworzony został pozytywny wizerunek poszczególnych regionów całej Europy, biznesu oraz działających na całym obszarze firm - podkreślają organizatorzy.
Projekt skierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych z pięciu województw (łódzkiego, mazowieckiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i kujawsko-pomorskiego), którzy wkrótce będą dokonywać wyborów dotyczących dróg zawodowych. Olimpiada składa się z trzech etapów. Finaliści będą proszeni o przygotowanie projektu dotyczącego strategii rozwoju regionu, w zakresie przedsiębiorczości, ochrony środowiska, samorządności, perspektyw zawodowych młodych ludzi w regionie/województwie, Unii Europejskiej. Gala finałowa odbędzie się w kwietniu 2006 roku.
Organizatorami VI edycji Olimpiady są m.in: Konsulat Brytyjski w Łodzi, Instytut Nowych Technologii, Business Center Club, a partnerami: Uniwersytet Łódzki, Narodowy Bank Polski oraz mBank. W pierwszej edycji wzięło udział prawie 2000 uczniów, w kolejnych uczestniczyło po ok. 5000 młodych ludzi, a od 2005 roku liczba chętnych przekracza 10 tysięcy osób.
Nagrodami w konkursie są bezpłatne studia na wybranym kierunku niepublicznej szkoły wyższej, indeks na wybranym kierunku ogólnopolskiej sieci szkół policealnych oraz wiele cennych nagród rzeczowych.
Od początku istnienia mBank wspiera inicjatywy, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorczości wśród studentów i młodych ludzi. Działania pro-społeczne są jedną z podstawowych wartości banku. Angażując się w ambitne projekty, mBank promuje innowacyjność a także działania poszerzające wiedzę i samodzielność młodych ludzi i kształtujące cechy przyszłych liderów nowej gospodarki. Równolegle mBank prowadzi cykliczne akcje zbiórki pieniędzy na Fundacje pomagające przede wszystkim dzieciom. Informacje o działaniach pro-społecznych mBanku dostępne są w serwisie mBank w Społeczności.