W jaki sposób składa się zlecenia na stałe przelewy? Czy przez Internet można lokować swoje pieniądze w funduszach inwestycyjnych? Jak z pomocą Internetu obsługiwać posiadaną kartę płatniczą? Tego wszystkiego można się dowiedzieć dzięki nowej wersji serwisu demonstracyjnego, prezentującej możliwości, jakie niesie za sobą internetowy serwis transakcyjny MultiBanku.
- Edukacja, informacja i szansa na przybliżenie Internetu, jako narzędzia wspomagającego nasze portfele, to były główne cele postawione przed nowym serwisem demonstracyjnym
– tłumaczy Konrad Kinderman z Wydziału Produktów Bankowych i Rozwoju Systemu MultiBanku - Projektując nowe Demo staraliśmy się, aby było ono narzędziem służącym zarówno Klientom MultiBanku, jak i samym pracownikom. Dbaliśmy o możliwie wierne oddanie zachowania serwisu, różnorodność prezentowanych produktów i prezentowanie wartości maksymalnie zbliżonych do danych rzeczywistych – dodaje.
W serwisie można sprawdzić funkcjonalność praktycznie wszystkich produktów, których obsługa jest dostępna w tym kanale: obok rachunków bieżących również wszystkie rodzaje kart płatniczych, kredyty, produkty skupione w Centrum Oszczędzania a także mniej znane usługi, jak polecenie zapłaty lub MultiTransfer.
Serwis obok swojej podstawowej funkcji demonstracyjnej może służyć również do testowania podstawowej funkcjonalności internetowego kanału dostępu lub jako aplikacja instruktażowo-szkoleniowa. Nowy serwis demonstracyjny posiada dodatkowe elementy ułatwiające korzystanie z tej aplikacji:
ogólny opis bieżącego ekranu i podpowiedź dalszego kroku,
opcja ""Wypełnij danymi"", która podstawia w pustych polach przykładowe, prawidłowo wprowadzone dane (np. dane zlecanego przelewu), opcja ""Napisz do nas"" umożliwiająca szybkie przesłanie sugestii i własnych pomysłów na rozbudowę tego kanału dostępu na skrzynkę pocztową MultiBanku
Nowy serwis jest dostępny po wybraniu opcji ""Demo"" umieszczonej na stronach serwisu informacyjnego lub pod adresem: http://demo.multibank.pl/
– tłumaczy Konrad Kinderman z Wydziału Produktów Bankowych i Rozwoju Systemu MultiBanku - Projektując nowe Demo staraliśmy się, aby było ono narzędziem służącym zarówno Klientom MultiBanku, jak i samym pracownikom. Dbaliśmy o możliwie wierne oddanie zachowania serwisu, różnorodność prezentowanych produktów i prezentowanie wartości maksymalnie zbliżonych do danych rzeczywistych – dodaje.
W serwisie można sprawdzić funkcjonalność praktycznie wszystkich produktów, których obsługa jest dostępna w tym kanale: obok rachunków bieżących również wszystkie rodzaje kart płatniczych, kredyty, produkty skupione w Centrum Oszczędzania a także mniej znane usługi, jak polecenie zapłaty lub MultiTransfer.
Serwis obok swojej podstawowej funkcji demonstracyjnej może służyć również do testowania podstawowej funkcjonalności internetowego kanału dostępu lub jako aplikacja instruktażowo-szkoleniowa. Nowy serwis demonstracyjny posiada dodatkowe elementy ułatwiające korzystanie z tej aplikacji:
ogólny opis bieżącego ekranu i podpowiedź dalszego kroku,
opcja ""Wypełnij danymi"", która podstawia w pustych polach przykładowe, prawidłowo wprowadzone dane (np. dane zlecanego przelewu), opcja ""Napisz do nas"" umożliwiająca szybkie przesłanie sugestii i własnych pomysłów na rozbudowę tego kanału dostępu na skrzynkę pocztową MultiBanku
Nowy serwis jest dostępny po wybraniu opcji ""Demo"" umieszczonej na stronach serwisu informacyjnego lub pod adresem: http://demo.multibank.pl/