Od stycznia 2006 r. Oddziały BRE Banku zmieniają model funkcjonowania oraz przyjmują nazwę Oddziałów Korporacyjnych. Działania te są konsekwencją zapoczątkowanej w 2005 roku nowej strategii BREaktywacji, w tym zmiany modelu biznesowego i sposobu obsługi Klientów korporacyjnych.
Choć zmiana nazewnictwa nie rodzi konsekwencji ani konieczności procesów dostosowawczych dla samych Klientów Banku (ani zawieranych przez nich umów), to istotnej zmianie ulega metodologia pracy Oddziałów i wdrażany model obsługi Klientów. Obecnie Oddziały Korporacyjne BRE Banku kładą zdecydowany nacisk na partnerskie doradztwo oraz w pełni koncentrują się na procesie sprzedaży i obsługi Klientów. Dzięki wydzieleniu – w skali całego Banku – działań rozliczeniowych (tzw. back-office), Oddziały Korporacyjne zostały odciążone od zadań niezwiązanych bezpośrednio z biznesem. Dzięki temu zwiększono liczbę sprzedawców, co pozwoliło również podjąć działania na rzecz poprawy jakości obsługi firm. Funkcje rozliczeniowe przejęła zaś Centrala Banku i jej zamiejscowe jednostki back-office.
Nowa rola i nazewnictwo Oddziałów odzwierciedla zmiany, jakie zachodzą w ostatnich miesiącach w związku z wdrażaniem strategii BREaktywacji, czyli nowego modelu działania na rynku bankowości korporacyjnej. Założeniem strategii była poprawa wyników Banku oraz udoskonalenie procesu obsługi Klientów. W ramach implementowanego nowego modelu biznesu BRE Bank dokonał już resegmentacji Klientów, a w Oddziałach skoncentrowano się na procesie sprzedaży oraz obsługi i doradztwa, w tym również dla Klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od jesieni ub.r. nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każdy z Klientów sektora MSP może liczyć na indywidualne konsultacje z doradcą Klienta w Oddziałach Korporacyjnych Banku oraz pomoc w skonstruowaniu optymalnego zestawu produktów.
Obecnie BRE Bank świadczy usługi bankowości korporacyjnej (oraz Private Banking) za pośrednictwem 23 placówek, zlokalizowanych są w takich miastach jak:
Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra. Szczegółowe dane tele-adresowe dostępne są na stronie www.brebank.pl.
Dodatkowo Klientom detalicznym BRE Bank oferuje usługi za pośrednictwem 72 placówek MultiBanku (w tym 34 partnerskie) oraz ponad 50 punktów obsługi mBanku (16 Centrów Finansowych i 40 mKiosków).
Nowa rola i nazewnictwo Oddziałów odzwierciedla zmiany, jakie zachodzą w ostatnich miesiącach w związku z wdrażaniem strategii BREaktywacji, czyli nowego modelu działania na rynku bankowości korporacyjnej. Założeniem strategii była poprawa wyników Banku oraz udoskonalenie procesu obsługi Klientów. W ramach implementowanego nowego modelu biznesu BRE Bank dokonał już resegmentacji Klientów, a w Oddziałach skoncentrowano się na procesie sprzedaży oraz obsługi i doradztwa, w tym również dla Klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od jesieni ub.r. nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale każdy z Klientów sektora MSP może liczyć na indywidualne konsultacje z doradcą Klienta w Oddziałach Korporacyjnych Banku oraz pomoc w skonstruowaniu optymalnego zestawu produktów.
Obecnie BRE Bank świadczy usługi bankowości korporacyjnej (oraz Private Banking) za pośrednictwem 23 placówek, zlokalizowanych są w takich miastach jak:
Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Gorzów Wielkopolski, Kalisz, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra. Szczegółowe dane tele-adresowe dostępne są na stronie www.brebank.pl.
Dodatkowo Klientom detalicznym BRE Bank oferuje usługi za pośrednictwem 72 placówek MultiBanku (w tym 34 partnerskie) oraz ponad 50 punktów obsługi mBanku (16 Centrów Finansowych i 40 mKiosków).