mBank rozpoczyna cykliczny konkurs „Partner miesiąca” w ramach programu mBank.net.pl. Jednocześnie chęć uczestnictwa w programie mBanku wyraziło już ponad 1000 Partnerów.
Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich partnerów, którzy podpisali umowy z mBankiem i odesłali wymagane kserokopie dokumentów w ramach programu mBank.net.pl.
Przez cały rok wybranych zostanie 12 ""Partnerów Miesiąca"". Uwieńczeniem konkursu będzie przyznanie tytułu ""Partnera roku"". Dodatkowo, na podstawie głosowania Klientów na internetowym Forum, wybrany zostanie „Partner Roku Internautów”.
Zwycięzcy comiesięcznych edycji otrzymają zestawy mBankowych gadżetów, a informacje o partnerskich witrynach zostaną umieszczone na stronach www.mBank.net.pl. Konkurs potrwa do 30 listopada 2006 r.
„Do tej pory chęć współpracy z mBankiem wyraziło ponad 1000 Partnerów, z czego kilkudziesięciu zgłosiło po kilka stron.
Osoby decydujące się na udział w programie mBank.net.pl podkreślają wspólne korzyści i wiele możliwości jakie daje wsparcie tak znaną marką. Warto podkreślić, że ogromne znaczenie w akwizycji nowych Klientów ma polecenie. Ponad 88% osób korzystających z usług mBanku poleciłoby go znajomym. To ogromny wyraz lojalności”- podkreśla Jacek Lament, zarządzający projektem.
mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, uruchomił program partnerski mBank.net.pl w czerwcu 2005. W ramach pierwszego etapu programu, Partnerzy mają możliwość sprzedaży za pośrednictwem własnego serwisu internetowego elementów oferty mBanku. Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon.
Osoby, które znajdą w Sieci informacje o mBanku i propozycję złożenia wniosku zawsze mogą sprawdzić, czy dana strona należy do Programu Partnerskiego mBank.net.pl. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki.
„Nie ograniczmy profilu witryn. Partnerem może zostać każdy, kto posiada własną, ciekawą stronę WWW. Obecnie są wśród nas kolekcjonerzy znaczków, monet, portale podróżnicze czy fascynaci historii. Przystąpienie do programu nie wiąże się z żadnymi opłatami. Dodatkowo, nie wymagamy prowadzenia działalności gospodarczej. Myślę, że dla wielu właścicieli i twórców stron nasz program może stać się istotnym źródłem dochodów”- dodaje Jacek Lament.
mBank tworzy w polskim Internecie sieć partnerów biznesowych opartą na wspólnych kontaktach, pozytywnej komunikacji, prezentowaniu najwygodniejszych i najkorzystniejszych rozwiązań w obszarze finansów osobistych i firmowych. W ten sposób pragnie dotrzeć do jeszcze szerszego grona Internautów.
http://www.mbank.net.pl/
Przez cały rok wybranych zostanie 12 ""Partnerów Miesiąca"". Uwieńczeniem konkursu będzie przyznanie tytułu ""Partnera roku"". Dodatkowo, na podstawie głosowania Klientów na internetowym Forum, wybrany zostanie „Partner Roku Internautów”.
Zwycięzcy comiesięcznych edycji otrzymają zestawy mBankowych gadżetów, a informacje o partnerskich witrynach zostaną umieszczone na stronach www.mBank.net.pl. Konkurs potrwa do 30 listopada 2006 r.
„Do tej pory chęć współpracy z mBankiem wyraziło ponad 1000 Partnerów, z czego kilkudziesięciu zgłosiło po kilka stron.
Osoby decydujące się na udział w programie mBank.net.pl podkreślają wspólne korzyści i wiele możliwości jakie daje wsparcie tak znaną marką. Warto podkreślić, że ogromne znaczenie w akwizycji nowych Klientów ma polecenie. Ponad 88% osób korzystających z usług mBanku poleciłoby go znajomym. To ogromny wyraz lojalności”- podkreśla Jacek Lament, zarządzający projektem.
mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, uruchomił program partnerski mBank.net.pl w czerwcu 2005. W ramach pierwszego etapu programu, Partnerzy mają możliwość sprzedaży za pośrednictwem własnego serwisu internetowego elementów oferty mBanku. Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon.
Osoby, które znajdą w Sieci informacje o mBanku i propozycję złożenia wniosku zawsze mogą sprawdzić, czy dana strona należy do Programu Partnerskiego mBank.net.pl. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki.
„Nie ograniczmy profilu witryn. Partnerem może zostać każdy, kto posiada własną, ciekawą stronę WWW. Obecnie są wśród nas kolekcjonerzy znaczków, monet, portale podróżnicze czy fascynaci historii. Przystąpienie do programu nie wiąże się z żadnymi opłatami. Dodatkowo, nie wymagamy prowadzenia działalności gospodarczej. Myślę, że dla wielu właścicieli i twórców stron nasz program może stać się istotnym źródłem dochodów”- dodaje Jacek Lament.
mBank tworzy w polskim Internecie sieć partnerów biznesowych opartą na wspólnych kontaktach, pozytywnej komunikacji, prezentowaniu najwygodniejszych i najkorzystniejszych rozwiązań w obszarze finansów osobistych i firmowych. W ten sposób pragnie dotrzeć do jeszcze szerszego grona Internautów.
http://www.mbank.net.pl/