mBank- pierwszy wirtualny bank w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, detaliczna część BRE Banku SA, został laureatem dorocznej nagrody Gazety Giełdy Parkiet w kategorii ""Najciekawszy nowy produkt finansowy 2001 roku"". Wręczenie statuetki Byka i Niedźwiedzia odbędzie się 23 stycznia o godz. 16.00 na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
mBank został także nominowany w tegorocznym konkursie Idea Awards w następujących kategoriach: reklama internetowa, prasowa, telewizyjna i zewnętrzna. Wszystkie nominacje są wynikiem badań przeprowadzonych przez firmę SMG/KRC, z których wynika, że reklamy mBanku są szczególnie atrakcyjne dla odbiorców.
To kolejne nagrody i nominacje, jakie mBank otrzymał za pionierski model bankowości internetowej. Podsumowując najważniejsze wyróżnienia dla mBanku w ubiegłym roku warto przypomnieć przyznanie prestiżowej nagrody Alicji. Jurorzy konkursu, wśród nich m.in. profesorowie Marek Belka, Antoni Kantecki i Ryszard Ławniczak wyróżnili Alicją 2000 BRE Bank za nowoczesny, elektroniczny mBank.
W 2001r. VII Polskie Forum Kapitałowo-Finansowe na Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych ""Twoje Pieniądze"" przyznało brązowy medal dla mBanku za najlepiej skonstruowany produkt e-Konto w kategorii Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy. mBank zdobył również jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego - Boomerang. Organizator konkursu - Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego bardzo wysoko oceniło nie tylko strony internetowe mBanku www.mBank.com.pl, ale przede wszystkim skuteczność internetowej kampanii marketingowej.
Również w ubiegłym roku redakcja Dotcomu oraz zespół First Tuesday Warsaw wręczyli Patenty, nagrody za osiągnięcia w dziedzinie Internetu i nowych technologii. W kategorii Transformacja nagrodę otrzymał BRE Bank za produkt mBank.
BRE Banku SA został również wyróżniony Srebrną Effie, nagrodą w kategorii Usługi finansowe za produkt mBank, kampanię: ""Ludzi i pieniądze traktujemy poważnie"".
Pod koniec ubiegłego roku mBank otrzymał główną nagrodę ""Grand Targeton"", w konkursie na najlepszy projekt internetowy, oraz nagrodę w kategorii na najlepszy projekt połączenia działalności internetowej z tradycyjną jako ""Pierwszy wirtualny bank w Polsce - i jego serwis WWW"".
To kolejne nagrody i nominacje, jakie mBank otrzymał za pionierski model bankowości internetowej. Podsumowując najważniejsze wyróżnienia dla mBanku w ubiegłym roku warto przypomnieć przyznanie prestiżowej nagrody Alicji. Jurorzy konkursu, wśród nich m.in. profesorowie Marek Belka, Antoni Kantecki i Ryszard Ławniczak wyróżnili Alicją 2000 BRE Bank za nowoczesny, elektroniczny mBank.
W 2001r. VII Polskie Forum Kapitałowo-Finansowe na Ogólnopolskiej Olimpiadzie Usług Bankowych ""Twoje Pieniądze"" przyznało brązowy medal dla mBanku za najlepiej skonstruowany produkt e-Konto w kategorii Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy. mBank zdobył również jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego - Boomerang. Organizator konkursu - Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego bardzo wysoko oceniło nie tylko strony internetowe mBanku www.mBank.com.pl, ale przede wszystkim skuteczność internetowej kampanii marketingowej.
Również w ubiegłym roku redakcja Dotcomu oraz zespół First Tuesday Warsaw wręczyli Patenty, nagrody za osiągnięcia w dziedzinie Internetu i nowych technologii. W kategorii Transformacja nagrodę otrzymał BRE Bank za produkt mBank.
BRE Banku SA został również wyróżniony Srebrną Effie, nagrodą w kategorii Usługi finansowe za produkt mBank, kampanię: ""Ludzi i pieniądze traktujemy poważnie"".
Pod koniec ubiegłego roku mBank otrzymał główną nagrodę ""Grand Targeton"", w konkursie na najlepszy projekt internetowy, oraz nagrodę w kategorii na najlepszy projekt połączenia działalności internetowej z tradycyjną jako ""Pierwszy wirtualny bank w Polsce - i jego serwis WWW"".