Klienci mBanku powierzyli pierwszemu wirtualnemu bankowi w Polsce ponad 500 milionów złotych depozytów. W ciągu 6,5 miesiąca działalności mBank otworzył ponad 82,5 tysiąca rachunków eMAX i eKONTO. Od ponad 2 miesięcy działa forum dyskusyjne i Rada Klientów mBanku, a elektroniczna korespondencja kierowana do banku przekroczyła liczbę 900 e-maili tygodniowo. mBank to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc w polskim Internecie i jedyna instytucja finansowa w Polsce rozmawiająca z internautami on-line.
W dniu 20 czerwca suma depozytów zgromadzonych przez Klientów mBanku wynosiła 502,8 miliona złotych, a liczba rachunków eMAX i eKONTO 82 550. Jednocześnie liczba tematów poruszanych na działającym od dwóch miesięcy forum dyskusyjnym mBanku, http://www.cafe.mbank.com.pl/php/forum/forum.php3 przekroczyła 300 (łącznie ponad 1,5 tysiąca wypowiedzi Klientów i pracowników banku).
mBank odnotował kolejny rekord liczby listów elektronicznych (e-mail) kierowanych do banku – w drugim tygodniu czerwca 2001 r. pracownicy banku odebrali ponad 900 e-maili od Klientów. Korespondencję elektroniczną do mBanku można kierowaæ zarówno na firmowy adres info@mBank.com.pl, jak i na
osobiste adresy pracowników, dostępne na stronach Internetowych serwisu mBanku – www.mbank.com.pl, jak i mBank Cyber Cafe -www.cafe.mbank.com.pl, co jest ewenementem wśród instytucji finansowych w naszym kraju. Akceptacja mBanku przez Internautów – najbardziej aktywną grupę klientów banków elektronicznych sprawiła, ze serwis mBanku jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w polskim Internecie. W ostatnim tygodniu mBank notuje ok. 3000 odwiedzin serwisu dziennie.
W internetowej strategii mBank kieruje się zasadą partnerskiego traktowania najważniejszych instytucji Internetowych w Polsce – zarówno wieloprofilowych portali, jak i specjalistycznych vortali finansowych. Aktualnie rachunek w mBanku można otworzyć na stronach: bankier.pl, elfin.pl, expander.pl, interia.pl, money.pl, onet.pl, wp.pl.
Stabilna obecność w istotnych serwisach www zaowocowała dynamicznym wzrostem liczby rachunków zakładanych przez Internet.
mBank jest też jedyną instytucją finansową w Polsce, która daje
Klientom możliwość uczestniczenia w internetowej dyskusji na żywo z pracownikami banku. Podczas ostatniego czatu z ekspertami mBanku ds. bezpieczeństwa, w dyskusji uczestniczyło jednorazowo ponad 100 osób. mBank jest też pierwszą instytucją finansową w kraju, która w sposób aktywny korzysta z pomocy Klientów w zakresie oceny i rozwoju oferty. Rada Klientów mBanku powstała 18 kwietnia 2001 r. jako usankcjonowanie rzeczywistej, aktywnej współpracy Klientów i pracowników mBanku. Ponad dwumiesięczny okres działalności Rady Klientów jest dowodem, że mBank konsekwentnie realizuje zasadę, że “to banki powinny być dla Klientów, a nie odwrotnie”.
W unikalnej filozofii kontaktów z Klientami, uwzględniającej specyfikę Internetu, który jest przede wszystkim środkiem komunikacji, a nie kolejnym nośnikiem marketingu i reklamy mBank widzi jedną z najważniejszych przyczyn swoich dotychczasowych sukcesów biznesowych, jak i możliwość stabilnego rozwoju bazy w długiej perspektywie czasowej.
Równie ważna jest nowoczesna i rewolucyjna cenowo oferta zaproponowana przez mBank, polegająca na rezygnacji z większości opłat i prowizji, w tym możliwość bezprowizyjnych wypłat gotówki z bankomatów sieci Euronet i bezpłatne przelewy przez Internet. Dostęp 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez telefon (operatora i serwis automatyczny), WAP, SMS i Internet zapewnia Klientom mBanku swobodę i niezależność w dysponowaniu rachunkami.
W świetle narastającego zainteresowania mBankiem i rosnącej dynamiki przyrostu nowych rachunków zakładana liczba ponad 100 000 rachunków w mBanku otworzonych do końca 2001 r. jest całkowicie realna.
mBank to ponad pół miliarda depozytów, rekordowa intensywność komunikacji z Klientami i unikalna strategia Internetowa.
mBank odnotował kolejny rekord liczby listów elektronicznych (e-mail) kierowanych do banku – w drugim tygodniu czerwca 2001 r. pracownicy banku odebrali ponad 900 e-maili od Klientów. Korespondencję elektroniczną do mBanku można kierowaæ zarówno na firmowy adres info@mBank.com.pl, jak i na
osobiste adresy pracowników, dostępne na stronach Internetowych serwisu mBanku – www.mbank.com.pl, jak i mBank Cyber Cafe -www.cafe.mbank.com.pl, co jest ewenementem wśród instytucji finansowych w naszym kraju. Akceptacja mBanku przez Internautów – najbardziej aktywną grupę klientów banków elektronicznych sprawiła, ze serwis mBanku jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w polskim Internecie. W ostatnim tygodniu mBank notuje ok. 3000 odwiedzin serwisu dziennie.
W internetowej strategii mBank kieruje się zasadą partnerskiego traktowania najważniejszych instytucji Internetowych w Polsce – zarówno wieloprofilowych portali, jak i specjalistycznych vortali finansowych. Aktualnie rachunek w mBanku można otworzyć na stronach: bankier.pl, elfin.pl, expander.pl, interia.pl, money.pl, onet.pl, wp.pl.
Stabilna obecność w istotnych serwisach www zaowocowała dynamicznym wzrostem liczby rachunków zakładanych przez Internet.
mBank jest też jedyną instytucją finansową w Polsce, która daje
Klientom możliwość uczestniczenia w internetowej dyskusji na żywo z pracownikami banku. Podczas ostatniego czatu z ekspertami mBanku ds. bezpieczeństwa, w dyskusji uczestniczyło jednorazowo ponad 100 osób. mBank jest też pierwszą instytucją finansową w kraju, która w sposób aktywny korzysta z pomocy Klientów w zakresie oceny i rozwoju oferty. Rada Klientów mBanku powstała 18 kwietnia 2001 r. jako usankcjonowanie rzeczywistej, aktywnej współpracy Klientów i pracowników mBanku. Ponad dwumiesięczny okres działalności Rady Klientów jest dowodem, że mBank konsekwentnie realizuje zasadę, że “to banki powinny być dla Klientów, a nie odwrotnie”.
W unikalnej filozofii kontaktów z Klientami, uwzględniającej specyfikę Internetu, który jest przede wszystkim środkiem komunikacji, a nie kolejnym nośnikiem marketingu i reklamy mBank widzi jedną z najważniejszych przyczyn swoich dotychczasowych sukcesów biznesowych, jak i możliwość stabilnego rozwoju bazy w długiej perspektywie czasowej.
Równie ważna jest nowoczesna i rewolucyjna cenowo oferta zaproponowana przez mBank, polegająca na rezygnacji z większości opłat i prowizji, w tym możliwość bezprowizyjnych wypłat gotówki z bankomatów sieci Euronet i bezpłatne przelewy przez Internet. Dostęp 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez telefon (operatora i serwis automatyczny), WAP, SMS i Internet zapewnia Klientom mBanku swobodę i niezależność w dysponowaniu rachunkami.
W świetle narastającego zainteresowania mBankiem i rosnącej dynamiki przyrostu nowych rachunków zakładana liczba ponad 100 000 rachunków w mBanku otworzonych do końca 2001 r. jest całkowicie realna.
mBank to ponad pół miliarda depozytów, rekordowa intensywność komunikacji z Klientami i unikalna strategia Internetowa.