11 kwietnia br. liczba rachunków eKONTO i max otwartych w mBanku, będącym częścią BRE Banku SA, a zarazem pierwszym w pełni wirtualnym bankiem w Polsce przekroczyła 50 000. Jednocześnie suma zgromadzonych depozytów przekroczyła poziom 214 128 000 zł.
W ciągu kilku pierwszych miesięcy działalności, mBank stal się jednym z liderów na rynku bankowości elektronicznej oraz zapoczątkował etap gwałtownych zmian modelu biznesowego bankowości detalicznej w Polsce. Pod koniec listopada 2000 r., w momencie startu mBanku polski rynek bankowości elektronicznej szacowany był na około 50 000 rachunków. mBank na podwojenie tego wyniku potrzebował niespełna pięciu miesięcy. Biorąc pod uwagę specyfikę rynku oraz stosunkowo krótki okres działalności banku, osiągnięty rezultat jest bardzo satysfakcjonujący. Tym niemniej stanowi dopiero pierwszy krok w kierunku ambitnego celu, jakim jest pozyskanie do końca 2001 r. co najmniej 100 000 Klientów.
Misja mBanku – “maksimum korzyści i wygody dla Klientów ceniących czas i pieniądze” – znajduje uznanie zarówno wśród osób młodych, jak i starszych, korzystających w życiu codziennym z nowoczesnych kanałów komunikacji takich jak internet, WAP lub SMS. Jednak bardzo atrakcyjne oprocentowanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – eKONTO - na poziomie 15,5% (16, 65 % efektywnie) oraz rachunku oszczędnościowego na zadanie eMAX na poziomie 16,5% (17,81 % efektywnie) skłania do rozpoczęcia “przygody” z internetem i WAP-em również osoby korzystające dotychczas jedynie z tradycyjnych metod bankowości. Tym bardziej, że bieżący dostęp do oszczędności zgromadzonych na każdym z rachunków możliwy jest dzięki karcie VISA Elektron bezpłatnie wydawanej przez mBank.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Klienci mogą kontaktować się z mBankiem za pośrednictwem:
internetu - www.mBank.com.pl mLinii – Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265
telefonu komórkowego z przeglądarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.
Wiele z wprowadzonych przez mBank zmian i modyfikacji w ofercie produktowej jest rezultatem uwag i opinii Klientów, z którymi bank utrzymuje bieżący kontakt. Od listopada 2000 r. Klienci przesłali do mBanku 9 472 listów elektronicznych, na które Bank stara się odpowiadać w ciągu 24 godzin. Telefoniczne Centrum Obsługi
Klienta – mLinia przyjęło do 11 kwietnia 192 340 telefonów, co daje imponującą średnią 1 425 rozmów dziennie, świadczącą o dużym zainteresowaniu ofertą produktową banku. Strony internetowe www.mBank.com.pl stały się w krótkim czasie jednymi z najczęściej odwiedzanych w polskiej cyberprzestrzeni. Od początku działania strony www.mBank.com.pl zostały odsłonięte ponad 1 053 700 razy, co daje średnio ok. 263 400 odwiedzin w ciągu miesiąca. Średnia za ostanie 2 miesiące jest jeszcze bardziej imponująca i wynosi 9500 odsłon dziennie.
Działalność mBanku znacznie ożywiła i zdominowała również wymianę poglądów na internetowej grupie dyskusyjnej pl.biznes.banki. Liczba wątków bezpośrednio i pośrednio związanych z mBankiem wyniosła w minionym okresie 449, co stanowiło aż 16 % ogółu dyskutowanych spraw.
Atrakcyjność oferty mBanku oprócz Klientów doceniają również eksperci. Bank jest m.in. laureatem “Nagrody Alicji 2000” w dziewiątej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik “Twój Styl”. Jury “Nagrody Alicji” uznało mBank za “innowacyjny produkt z dziedziny bankowości i finansów, przyjazny polskim budżetom domowym”. Ponadto w opinii miesięcznika “Pieniądz” mBank został również uznany za “produkt finansowy 2000 roku”.
Zarówno uznanie Klientów, jak i przyznawane nagrody stanowią dla pomysłodawców i twórców mBanku dodatkowy bodziec do pracy i stałego ulepszania oferty produktowej banku. Dlatego już wkrótce mBank zaproponuje Klientom kartę internetową, która umożliwia bezpieczne dokonywanie transakcji w internecie, zaś w drugiej połowie br. zaoferuje również kartę kredytową oraz możliwość założenia rachunku dla przedsiębiorców.
Misja mBanku – “maksimum korzyści i wygody dla Klientów ceniących czas i pieniądze” – znajduje uznanie zarówno wśród osób młodych, jak i starszych, korzystających w życiu codziennym z nowoczesnych kanałów komunikacji takich jak internet, WAP lub SMS. Jednak bardzo atrakcyjne oprocentowanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – eKONTO - na poziomie 15,5% (16, 65 % efektywnie) oraz rachunku oszczędnościowego na zadanie eMAX na poziomie 16,5% (17,81 % efektywnie) skłania do rozpoczęcia “przygody” z internetem i WAP-em również osoby korzystające dotychczas jedynie z tradycyjnych metod bankowości. Tym bardziej, że bieżący dostęp do oszczędności zgromadzonych na każdym z rachunków możliwy jest dzięki karcie VISA Elektron bezpłatnie wydawanej przez mBank.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji mBank gwarantuje Klientom szybki i łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Klienci mogą kontaktować się z mBankiem za pośrednictwem:
internetu - www.mBank.com.pl mLinii – Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta pod numerem 0 801 3mBank, czyli 0801 362265
telefonu komórkowego z przeglądarka WAP pod adresem wap.mbank.com.pl lub numerem +48 601 3mBank, czyli +48 601 36 22 65.
Wiele z wprowadzonych przez mBank zmian i modyfikacji w ofercie produktowej jest rezultatem uwag i opinii Klientów, z którymi bank utrzymuje bieżący kontakt. Od listopada 2000 r. Klienci przesłali do mBanku 9 472 listów elektronicznych, na które Bank stara się odpowiadać w ciągu 24 godzin. Telefoniczne Centrum Obsługi
Klienta – mLinia przyjęło do 11 kwietnia 192 340 telefonów, co daje imponującą średnią 1 425 rozmów dziennie, świadczącą o dużym zainteresowaniu ofertą produktową banku. Strony internetowe www.mBank.com.pl stały się w krótkim czasie jednymi z najczęściej odwiedzanych w polskiej cyberprzestrzeni. Od początku działania strony www.mBank.com.pl zostały odsłonięte ponad 1 053 700 razy, co daje średnio ok. 263 400 odwiedzin w ciągu miesiąca. Średnia za ostanie 2 miesiące jest jeszcze bardziej imponująca i wynosi 9500 odsłon dziennie.
Działalność mBanku znacznie ożywiła i zdominowała również wymianę poglądów na internetowej grupie dyskusyjnej pl.biznes.banki. Liczba wątków bezpośrednio i pośrednio związanych z mBankiem wyniosła w minionym okresie 449, co stanowiło aż 16 % ogółu dyskutowanych spraw.
Atrakcyjność oferty mBanku oprócz Klientów doceniają również eksperci. Bank jest m.in. laureatem “Nagrody Alicji 2000” w dziewiątej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik “Twój Styl”. Jury “Nagrody Alicji” uznało mBank za “innowacyjny produkt z dziedziny bankowości i finansów, przyjazny polskim budżetom domowym”. Ponadto w opinii miesięcznika “Pieniądz” mBank został również uznany za “produkt finansowy 2000 roku”.
Zarówno uznanie Klientów, jak i przyznawane nagrody stanowią dla pomysłodawców i twórców mBanku dodatkowy bodziec do pracy i stałego ulepszania oferty produktowej banku. Dlatego już wkrótce mBank zaproponuje Klientom kartę internetową, która umożliwia bezpieczne dokonywanie transakcji w internecie, zaś w drugiej połowie br. zaoferuje również kartę kredytową oraz możliwość założenia rachunku dla przedsiębiorców.