mBank startuje z intensywną kampanią reklamową, której celem jest zakomunikowanie darmowego eKONTA z bezpłatnymi przelewami przez Internet.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się 3 marca br. i jest nową odsłoną znanego już odbiorcom spotu z serii: „Nie musisz wierzyć reklamie". Wiara w reklamę to naiwność, dlatego mBank jak zawsze zachęca do samodzielnego sprawdzenia na www.mBank.pl informacji o darmowym eKONCIE. Kampania podkreśla brak opłat za prowadzenie rachunku, bezpłatne przelewy, darmową kartę debetową Visa Electron, ponad 2400 bezpłatnych bankomatów w Polsce i wszystkie zagraniczne bez prowizji. mBank znosząc 11 lutego br. opłaty za przelewy zewnętrzne przez Internet zapewnił Klientom najtańszy rachunek na rynku.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie znanej już postaci - aktora przebranego za księdza, gdyż poprzednia kampania spotkała się z dużą popularnością oraz sympatią widzów i internautów. Jesteśmy przekonani, że ta kreacja świetnie zakomunikuje bezpłatne eKONTO z darmowymi przelewami. Od jutra wprowadzamy możliwość płatności internetowych za pomocą karty debetowej wydawanej do eKONTA, które w tym momencie stało się najtańszym i najbardziej oczekiwanym kontem osobistym. Kampania wzmocni wizerunek mBanku jako pierwszego i najlepszego banku internetowego w Polsce, banku pierwszego wyboru - dla osób oczekujących od bankowości wygodnych rozwiązań do zarządzania finansami osobistymi, bez opłat i prowizji. Kampanię telewizyjną wesprzemy komunikacją w Internecie - naszym „naturalnym środowisku". Poprzednia kampania zaowocowała rekordową w historii mBanku akwizycją Klientów i sprzedażą rachunków osobistych. Liczymy na powtórzenie tego sukcesu i jak zawsze zachęcamy do samodzielnego sprawdzenia oferty mBanku na www.mBank.pl - mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku.
Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca br. i będzie widoczna w stacjach - TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN24, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych.
Wsparciem dla kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa "ABSOLUTNE eKONTO", z którą internauci mogą zapoznać się na najważniejszych, polskich portalach - Onet.pl, Interia.pl, Wirtualnapolska.pl, o2.pl, Nasza-klasa.pl, Bankier.pl.
Kreację przygotowała agencja Czteryczwarte Reklamę wyreżyserował Ryszard Brylski, operatorem był Krzysztof Ptak. W roli Księdza wystąpił Grzegorz Sierzputowski. Obecność mBanku w TV zaplanował dom mediowy Vizeum.
mBank, lider bankowości internetowej, od ponad 7 lat zapewnia maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych poprzez produkty i usługi dostępne w zasięgu ręki, w każdym czasie, z dowolnego miejsca na świecie. Z rachunków w mBanku korzysta już przeszło 1,6 mln Klientów. Tylko w 2007 roku mBank pozyskał aż 338 tys. nowych Klientów.