W ciągu roku działalności Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych, Klienci mBanku wykupili 82 tys. polis. Specjalnie na rocznicę startu SUS mBank wznawia promocję Gwarancja Najniższej Ceny oraz wprowadza kalkulator umożliwiający osobom, które nie są Klientami mBanku sprawdzenie oferty OC/AC.
W ramach promocji ‘Gwarancja Najniższej Ceny', Klienci, którzy po zakupie polisy w SUS otrzymają tańszą propozycję od konkurencji - dostaną zwrot nadpłaty w mBanku. Akcja potrwa do 13 marca.
Kalkulator SUS
Teraz każdy, kto nie jest jeszcze Klientem mBanku, może sprawdzić, jak atrakcyjną ofertę polis samochodowych może uzyskać poprzez Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych. Wystarczy w kalkulatorze on-line podać dane pojazdu oraz informacje o kierowcy i posiadanych zniżkach.Desant najniższych cen OC i AC
W mediach rozpoczęła się kampania reklamowa Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych, która potrwa do połowy marca.
Kampania prowadzona jest pod hasłem DESANT NAJNIŻSZYCH CEN OC i AC. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży w SUS, wzrost świadomości oferty SUS w mBanku, promocja Gwarancji Najniższej Ceny i formy spłaty składki w niskich miesięcznych ratach. Kampania obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie stacje radiowe, stacje benzynowe JET, Arge oraz Orlen, a także prasę i mailingi na portalach internetowych.
Kreacje zostały przygotowane przez agencję CZTERYCZWARTE. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line.
Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTOw mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: Maksimum korzyści i wygoda.
W minionym roku, atrakcyjność oferty SUS potwierdzały zarówno wygrane w rankingach na najtańsze polisy, publikowane przez media, jak i otrzymane nagrody.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych został w ostatnim czasie trzykrotnie nagrodzony: otrzymał nagrodę ALICJA 2007 - nagrody dla najlepszych produktów finansowych, EUROPRODUKT oraz „Indywidualność Rynku - Merkury 2007 w kategorii PRODUKT - USŁUGA.