MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - 23 lutego br. uruchomił kolejne Centrum Usług Finansowych działające w modelu „placówki partnerskiej”. Nowy oddział MultiBanku znajduje się w Radomiu przy ul. Żeromskiego 86 i jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00. Kolejna placówka partnerska MultiBanku zostanie uruchomiona w Jeleniej Górze 24 lutego br.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek na terenie całej Polski. W chwili obecnej MultiBank dysponuje 49 oddziałami, w tym 14 palcówkami partnerskimi. Placówki Partnerskie MultiBanku znajdują się w Pabianicach, Kaliszu, Koszalinie, Wrocławiu, Bełchatowie, Szczecinie, Nowym Sączu, Płocku, Sosnowcu, Tarnowie, Przemyślu, Elblągu, Legnicy i Radomiu.
Zgodnie ze swoją misją MultiBank najlepiej zaspokaja wszystkie potrzeby finansowe wymagających klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Oferuje pełen zakres innowacyjnych produktów i usług finansowych oraz wygodny i wielokanałowy dostęp do rachunku za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego oraz usług SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek na terenie całej Polski. W chwili obecnej MultiBank dysponuje 49 oddziałami, w tym 14 palcówkami partnerskimi. Placówki Partnerskie MultiBanku znajdują się w Pabianicach, Kaliszu, Koszalinie, Wrocławiu, Bełchatowie, Szczecinie, Nowym Sączu, Płocku, Sosnowcu, Tarnowie, Przemyślu, Elblągu, Legnicy i Radomiu.
Zgodnie ze swoją misją MultiBank najlepiej zaspokaja wszystkie potrzeby finansowe wymagających klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Oferuje pełen zakres innowacyjnych produktów i usług finansowych oraz wygodny i wielokanałowy dostęp do rachunku za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego oraz usług SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.