W nocy z 25 na 26 listopada - dokładnie dzień po otwarciu mBanku w Czechach i na Słowacji oraz w siódmą rocznicę swego w startu w Polsce - mBank uruchomił swój nowy portal dla Klientów.
Nowy portal mBanku jest zgodny z najnowszymi trendami i nowoczesnymi rozwiązaniami w Internecie, które pojawiły się w raz z nadejściem ery Web 2.0 - mówi Tomasz Lipiński, Naczelnik Wydziału Zarządzania Stronami Internetowymi i Rozwoju Kanałów Zdalnych mBanku, szef projektu. To portal Ery 2.0, nastawiony tak, jak i cały mBank na łatwość obsługi w Internecie, interakcję z Klientami, szybkie wyszukiwanie informacji, wzajemną edukację oraz radość z użytkowania. Skok technologiczny, jaki dokonuje się na naszych oczach w ostatnich latach zwiększa cały czas świadomość Klientów. Powstają społeczności internautów, Klienci coraz mniej ufają firmom, a swoją wiedzę o ofercie czerpią na podstawie opinii innych użytkowników. Z jednej więc strony chcieliśmy podkreślić naszą rolę lidera bankowości elektronicznej w Polsce, z drugiej zaś chcieliśmy dać Klientom narzędzia, z jakich korzystają na co dzień w innych, polskich i zagranicznych serwisach internetowych.
Nowy serwis http://www.mbank.pl/ to odpowiedź na zapotrzebowanie i sugestie Klientów. mBank postawił na funkcjonalność i przejrzystość, co maksymalnie ułatwi Klientom dostęp do informacji i korzystanie z serwisu. Zaproponowana przez mBank forma serwisu, dotąd niespotykana w świecie finansów on-line, oparta jest na koncepcji bankowości 2.0 - połączeniu nowoczesnej technologii i, unikalnej oferty produktowej ze społecznością.
Portal mBanku, poza całkowicie nowym i ergonomicznym projektem graficznym oraz przebudowaną architekturą informacji, to przede wszystkim wyszukiwarka oparta na mechanizmie światowego lidera - firmy Google (pierwsze wdrożenie tego narzędzia na stronach polskiego banku), blogi ekspertów, nowe Forum dla Klientów i użytkowników portalu ze stronami-profilami uczestników dyskusji oraz kanałem RSS do subskrypcji informacji.
mBank tworzy otwartą platformę finansową, stale poszerzając ofertę produktów bankowych i niebankowych. Prosty oraz przyjazny dla użytkownika system transakcyjny mBanku pozwala, poprzez intuicyjną nawigację i szeroką funkcjonalność, na pełne zarządzanie finansami. Jeden login i hasło umożliwiają dostęp do usług bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych.
W ciągu siedmiu lat działania, mBank pozyskał już przeszło 1,6 mln Klientów. Tylko od początku bieżącego roku mBank otworzył aż 415 tys. rachunków, co oznacza, że co trzeci rachunek w Polsce otwierany jest w mBanku. Wielkość depozytów klientów mBanku wynosi 7 mld PL. Wartość aktywów (depozyty wraz z środkami zainwestowanymi w fundusze i giełdę) klientów ulokowanych za pośrednictwem mBanku wynosi 8,7 mld PL. Wielu Polaków skorzystało z doskonałej oferty kredytowej oferowanej przez mBank realizując swoje marzenia o zakupie mieszkania (kredyty hipoteczne), samochodu (kredyt samochodowy) czy wyjeździe na wczasy (kredyt gotówkowy, karta kredytowa). Wartość portfela kredytów mBanku wynosi 5,3 mld PL.