Od początku funkcjonowania najważniejszym celem mBanku jest zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań Klientów. Dzięki temu mBank zyskał opinię banku przyjaznego, wygodnego i innego niż wszystkie, który wychodzi naprzeciw Klienta.
Przez cały rok mBank umożliwia swoim Klientom korzystanie z szerokiej oferty akcji promocyjnych.
Dla Studenta i Doktoranta: do 20 listopada br. trwa promocja
mBank Euro<26, polegająca na obniżeniu cen kart w trzech wariantach:
Karta bez ubezpieczenia NNW
0 PLN
(standardowo: 35 zł)
Karta z ubezpieczeniem
NNW POLSKA
13 PLN (standardowo: 49 zł)
Karta z ubezpieczeniem
NNW WORLD
26 PLN (standardowo: 58 zł)
Dla Lojalnych Klientów:
Do końca stycznia 2006 roku Klienci korzystający z produktów lub usług mBanku przynajmniej od 6 miesięcy mogą otrzymać kartę kredytową
VISA Electron lub VISA Classic bez opłaty za jej wydanie.
Dla Budowniczych:
Do końca stycznia 2006 roku osoby występujące o mPLAN hipoteczny mogą otrzymać bezpłatną kartę kredytową Visa Classic lub Visa Gold.
Dodatkowo mBank wprowadził specjalna ofertę na zakup nieruchomości oraz cele budowlane. W ramach promocji trwającej do końca grudnia br, osoby składające wnioski o kredyt z przeznaczeniem na budowę domu lub zakup mieszkania otrzymają preferencyjne warunki:
mPLAN w CHF
2,75% – kredyt od 150 tys. zł
2,95% – kredyt poniżej 150 tys. zł
mPLAN
w PLN
6,05% - kredyt od 150 tys. zł
6,65% - kredyt poniżej 150 tys. zł
Dla Fanów Sportów Zimowych:
Klienci dokonujący transakcji dowolną kartą mBanku mają szansę wziąć udział w losowaniu wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006.
Aby wziąć udział w losowaniu, należy pomiędzy 1 października a 15 stycznia dokonać transakcji dowolną kartą mBanku. Nagrodami w konkursie są wycieczki na Igrzyska do Turynu, telewizory plazmowe oraz zestawy firmy Kodak.
Dla Inwestorów: Do końca października trwa promocja „Notowania onlie za darmo” w ramach, której Klienci korzystający z usługi eMAKLER (niezależnie od obrotów) nie poniosą kosztów za dostęp do notowań ciągłych.
eMAKLER
to nowa, innowacyjna usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy akcji, obligacji i innych papierów wartościowych
notowanych na Warszawskiej GPW. Przez trzy miesiące z usługi
eMAKLER
skorzystało prawie 10 000 osób.
Dla Podróżników: W ramach kolejnej edycji programu mRabatki Klienci dokonujący płatności przelewem lub kartą mBanku otrzymają 15% rabatu na wszystkie wyjazdy turystyczne z najnowszego katalogu Rainbow Tours, z wyjątkiem wycieczek do krajów egzotycznych, które objęte są rabatem w wysokości 12%.
Program potrwa do końca października br.
Dla Przedsiębiorców:
W ramach promocji „Visa Business – z myślą o twojej firmie” mBank oferuje swoim Klientom kartę Visa Business Electron bez opłat. Każdy, kto do końca listopada br. złoży wniosek o kartę
Visa Business Electron, przez następny rok (do 30 listopada 2006 r.) nie poniesie miesięcznych kosztów korzystania z karty. Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów – posiadaczy mBIZNES konta.
Dla Kierowców:
Do 31 grudnia br. właściciele wszystkich modeli samochodów Opel i Skoda, którzy wykupią polisę, otrzymają 20% rabat. Cena ubezpieczeń pozostałych modeli samochodów jest o 10% niższa w porównaniu do standardowej oferty Compensa.
Dla Miłośników Internetu:
Do końca listopada br. trwa promocja „eKARTA tańsza o 40%”, która polega na obniżeniu opłaty za wydanie eKARTY z 25 zł do 15 zł.
Dodatkowo trwają promocje stworzone wspólnie z partnerami mSZOPU. Platforma powstała z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko dokonywania transakcji finansowych oraz korzystania z szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. W chwili obecnej mogą oni skorzystać z: 5% rabatu na wszystkie zakupy w księgarni internetowej Inbook.pl, 60% rabatu na zegarki firmy Reebok
- promocja trwa do wyczerpania zapasów sklepu, stałego 3% rabatu na wszystkie odtwarzacze w sklepie internetowym mp3player.pl, 10% rabatu na zakupy wiązanek i zniczy w kwiaciarni internetowej Euroflorist.
Klienci mBanku cenią sobie wysoką jakość obsługi, szybkość działania i ciągłe dostosowywanie się banku do ich potrzeb. Z usług mBanku korzystają osoby wyedukowane bankowo, rozumiejące mechanizmy decydujące o atrakcyjności oferty oraz potrafiący efektywnie zarządzać swoimi pieniędzmi – podkreśla Joanna Chlebna odpowiedzialna za programy lojalnościowe w mBanku.
Dla Studenta i Doktoranta: do 20 listopada br. trwa promocja
mBank Euro<26, polegająca na obniżeniu cen kart w trzech wariantach:
Karta bez ubezpieczenia NNW
0 PLN
(standardowo: 35 zł)
Karta z ubezpieczeniem
NNW POLSKA
13 PLN (standardowo: 49 zł)
Karta z ubezpieczeniem
NNW WORLD
26 PLN (standardowo: 58 zł)
Dla Lojalnych Klientów:
Do końca stycznia 2006 roku Klienci korzystający z produktów lub usług mBanku przynajmniej od 6 miesięcy mogą otrzymać kartę kredytową
VISA Electron lub VISA Classic bez opłaty za jej wydanie.
Dla Budowniczych:
Do końca stycznia 2006 roku osoby występujące o mPLAN hipoteczny mogą otrzymać bezpłatną kartę kredytową Visa Classic lub Visa Gold.
Dodatkowo mBank wprowadził specjalna ofertę na zakup nieruchomości oraz cele budowlane. W ramach promocji trwającej do końca grudnia br, osoby składające wnioski o kredyt z przeznaczeniem na budowę domu lub zakup mieszkania otrzymają preferencyjne warunki:
mPLAN w CHF
2,75% – kredyt od 150 tys. zł
2,95% – kredyt poniżej 150 tys. zł
mPLAN
w PLN
6,05% - kredyt od 150 tys. zł
6,65% - kredyt poniżej 150 tys. zł
Dla Fanów Sportów Zimowych:
Klienci dokonujący transakcji dowolną kartą mBanku mają szansę wziąć udział w losowaniu wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006.
Aby wziąć udział w losowaniu, należy pomiędzy 1 października a 15 stycznia dokonać transakcji dowolną kartą mBanku. Nagrodami w konkursie są wycieczki na Igrzyska do Turynu, telewizory plazmowe oraz zestawy firmy Kodak.
Dla Inwestorów: Do końca października trwa promocja „Notowania onlie za darmo” w ramach, której Klienci korzystający z usługi eMAKLER (niezależnie od obrotów) nie poniosą kosztów za dostęp do notowań ciągłych.
eMAKLER
to nowa, innowacyjna usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy akcji, obligacji i innych papierów wartościowych
notowanych na Warszawskiej GPW. Przez trzy miesiące z usługi
eMAKLER
skorzystało prawie 10 000 osób.
Dla Podróżników: W ramach kolejnej edycji programu mRabatki Klienci dokonujący płatności przelewem lub kartą mBanku otrzymają 15% rabatu na wszystkie wyjazdy turystyczne z najnowszego katalogu Rainbow Tours, z wyjątkiem wycieczek do krajów egzotycznych, które objęte są rabatem w wysokości 12%.
Program potrwa do końca października br.
Dla Przedsiębiorców:
W ramach promocji „Visa Business – z myślą o twojej firmie” mBank oferuje swoim Klientom kartę Visa Business Electron bez opłat. Każdy, kto do końca listopada br. złoży wniosek o kartę
Visa Business Electron, przez następny rok (do 30 listopada 2006 r.) nie poniesie miesięcznych kosztów korzystania z karty. Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów – posiadaczy mBIZNES konta.
Dla Kierowców:
Do 31 grudnia br. właściciele wszystkich modeli samochodów Opel i Skoda, którzy wykupią polisę, otrzymają 20% rabat. Cena ubezpieczeń pozostałych modeli samochodów jest o 10% niższa w porównaniu do standardowej oferty Compensa.
Dla Miłośników Internetu:
Do końca listopada br. trwa promocja „eKARTA tańsza o 40%”, która polega na obniżeniu opłaty za wydanie eKARTY z 25 zł do 15 zł.
Dodatkowo trwają promocje stworzone wspólnie z partnerami mSZOPU. Platforma powstała z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko dokonywania transakcji finansowych oraz korzystania z szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. W chwili obecnej mogą oni skorzystać z: 5% rabatu na wszystkie zakupy w księgarni internetowej Inbook.pl, 60% rabatu na zegarki firmy Reebok
- promocja trwa do wyczerpania zapasów sklepu, stałego 3% rabatu na wszystkie odtwarzacze w sklepie internetowym mp3player.pl, 10% rabatu na zakupy wiązanek i zniczy w kwiaciarni internetowej Euroflorist.
Klienci mBanku cenią sobie wysoką jakość obsługi, szybkość działania i ciągłe dostosowywanie się banku do ich potrzeb. Z usług mBanku korzystają osoby wyedukowane bankowo, rozumiejące mechanizmy decydujące o atrakcyjności oferty oraz potrafiący efektywnie zarządzać swoimi pieniędzmi – podkreśla Joanna Chlebna odpowiedzialna za programy lojalnościowe w mBanku.