Klienci mBanku mogą już korzystać z nowoczesnych Centrów Finansowych w Łodzi i Warszawie. Otwierając Centra Finansowe mBank niweluje bariery związane z zakupem skomplikowanych produktów kredytowych przez Internet.
Dwa Centra Finansowe powstały w Warszawie i w Łodzi. mBank zamierza również zmodernizować dotychczas istniejące Centra Kredytowe. Podstawową funkcją Centrów jest doradztwo i sprzedaż produktów kredytowych (przede wszystkim hipotecznych) i inwestycyjnych. W nowych centrach multimedialnych mBank proponuje swoim Klientom również bezpłatną obsługę rachunków za pośrednictwem Internetu oraz mLinii, a także, w niektórych, możliwość dokonania wpłaty gotówki we wpłatomatach. W każdym z Centrów wyodrębnione są trzy strefy: mKREDYTY, mINWESTYCJE i mRACHUNKI.
Nowootwarte centra nie oznaczają odejścia mBanku od jego modelu biznesowego, ani zmian w polityce cenowej. Internet pozostaje podstawowym kanałem obsługi i komunikowania się z Klientami.
Od początku działalności mBanku jego strategia uległa pewnym korektom w stosunku do początkowych założeń. Z czysto wirtualnego banku drugiego wybory mBank przekształcił się w instytucję finansową oferującą produkty bankowe i nie-bankowe o najwyższej jakości, przy najniższych możliwych cenach. Zwiększona została również gama zarówno elektronicznych, jak i naziemnych kanałów dostępu do banku. Zmiany są odpowiedzią na oczekiwania Klientów oraz kolejnym krokiem w budowaniu silnej pozycji rynkowej.
Centra stanowią odzwierciedlenie samego mBanku i naszej strony internetowej w świecie rzeczywistym. Dzięki przeniesieniu idei komunikacji z serwisu internetowego do obiektów w świecie fizycznym utrzymana została spójność przekazywanych komunikatów, a jednocześnie podkreślona została specyfika mBanku, jako banku elektronicznego o niepowtarzalnym charakterze.
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/centrum_kredytowe.html
Nowootwarte centra nie oznaczają odejścia mBanku od jego modelu biznesowego, ani zmian w polityce cenowej. Internet pozostaje podstawowym kanałem obsługi i komunikowania się z Klientami.
Od początku działalności mBanku jego strategia uległa pewnym korektom w stosunku do początkowych założeń. Z czysto wirtualnego banku drugiego wybory mBank przekształcił się w instytucję finansową oferującą produkty bankowe i nie-bankowe o najwyższej jakości, przy najniższych możliwych cenach. Zwiększona została również gama zarówno elektronicznych, jak i naziemnych kanałów dostępu do banku. Zmiany są odpowiedzią na oczekiwania Klientów oraz kolejnym krokiem w budowaniu silnej pozycji rynkowej.
Centra stanowią odzwierciedlenie samego mBanku i naszej strony internetowej w świecie rzeczywistym. Dzięki przeniesieniu idei komunikacji z serwisu internetowego do obiektów w świecie fizycznym utrzymana została spójność przekazywanych komunikatów, a jednocześnie podkreślona została specyfika mBanku, jako banku elektronicznego o niepowtarzalnym charakterze.
http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/centrum_kredytowe.html