mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA, uruchomił trzecią edycję konkursu „Pustelnik Trophy III”.
Nagrodą główną w promocji jest udział w wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu z Piotrem Pustelnikiem - podróżnikiem, himalaistą, zdobywcą jedenastu ośmiotysięczników.
Konkurs Pustelnik Trophy III organizowany jest w ramach programu Members get Members, którego głównym założeniem jest pozyskiwanie nowych Klientów mBanku, dzięki aktywności dotychczasowych. W roku ubiegłym program ten objął dwa czteromiesięczne konkursy:
- mBank Pustelnik Trophy – przyciągnął 6 tys. uczestników, którzy pozyskali 8 tys. nowych Klientów,
- mBank Pustelnik Trophy II - przyciągnął 7 tys. uczestników, którzy pozyskali 25 tys. nowych Klientów.
Najnowsza promocja adresowana jest do Klientów mBanku, którzy w okresie od 1 marca do 30 czerwca br. będą pozyskiwać nowych użytkowników. To kolejna okazja do współpracy mBanku z najbardziej aktywnymi Klientami, którzy polecając swój bank mają możliwość zdobycia niepowtarzalnych nagród (udział w wyprawie w intrygujące miejsca na Ziemi oraz akcesoria sportowe, trekkingowe i komputerowe).
Najważniejszym celem działalności mBanku jest zaspokajanie potrzeb Klientów. Dzięki takiej strategii mBank zyskał opinię banku przyjaznego i innego niż wszystkie, którego ofertę można z pełnym przekonaniem polecić znajomym. Konkursy mBanku zawsze oparte są na przejrzystych zasadach: dotychczasowi Klienci stają się ambasadorami mBanku wśród swoich znajomych, polecają swój bank i uzyskują w ten sposób możliwość zdobycia nagród.
http://www.mbank.com.pl/pustelnik3/#
Nagrodą główną w promocji jest udział w wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu z Piotrem Pustelnikiem - podróżnikiem, himalaistą, zdobywcą jedenastu ośmiotysięczników.
Konkurs Pustelnik Trophy III organizowany jest w ramach programu Members get Members, którego głównym założeniem jest pozyskiwanie nowych Klientów mBanku, dzięki aktywności dotychczasowych. W roku ubiegłym program ten objął dwa czteromiesięczne konkursy:
- mBank Pustelnik Trophy – przyciągnął 6 tys. uczestników, którzy pozyskali 8 tys. nowych Klientów,
- mBank Pustelnik Trophy II - przyciągnął 7 tys. uczestników, którzy pozyskali 25 tys. nowych Klientów.
Najnowsza promocja adresowana jest do Klientów mBanku, którzy w okresie od 1 marca do 30 czerwca br. będą pozyskiwać nowych użytkowników. To kolejna okazja do współpracy mBanku z najbardziej aktywnymi Klientami, którzy polecając swój bank mają możliwość zdobycia niepowtarzalnych nagród (udział w wyprawie w intrygujące miejsca na Ziemi oraz akcesoria sportowe, trekkingowe i komputerowe).
Najważniejszym celem działalności mBanku jest zaspokajanie potrzeb Klientów. Dzięki takiej strategii mBank zyskał opinię banku przyjaznego i innego niż wszystkie, którego ofertę można z pełnym przekonaniem polecić znajomym. Konkursy mBanku zawsze oparte są na przejrzystych zasadach: dotychczasowi Klienci stają się ambasadorami mBanku wśród swoich znajomych, polecają swój bank i uzyskują w ten sposób możliwość zdobycia nagród.
http://www.mbank.com.pl/pustelnik3/#