W ciągu pierwszego półrocza 2007 roku, liczba rachunków prowadzonych przez mBank wzrosła o 13%.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Klienci mBanku założyli aż 220 tys. rachunków bieżących i oszczędnościowych (w tym 21 tys. rachunków dla mikrofirm). To o 17% więcej niż w tym samym okresie 2006 roku. Obecnie mBank prowadzi już 1,9 mln rachunków dla 1,45 mln Klientów.
Ponadto wartość aktywów pod zarządzaniem mBanku wynosiła na koniec czerwca 8,79 mld, czyli o 1,95 mld więcej, niż na początku roku. Na tak wysoką sumę aktywów składają się depozyty w wysokości 5,9 mld i 2,89 mld środków ulokowanych w funduszach inwestycyjnych za pośrednictwem Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych oraz w akcjach poprzez usługę eMAKLER.
Boom inwestycyjny widoczny na rynku dotknął również Klientów mBanku, którzy coraz chętniej inwestują w fundusze i akcje, mając do dyspozycji wygodne i tanie narzędzia w postaci SFI i eMAKLERA. W efekcie wartość środków ulokowanych w tych instrumentach praktycznie podwoiła się od stycznia. Cieszy nas jednak to, że pomimo masowej migracji do produktów inwestycyjnych, nasza oferta oszczędnościowa cieszy się nadal dużym powodzeniem i pozwala na wzrost depozytów mimo, iż ich ogólna wartość na rynku w okresie od stycznia do maja zanotowała spadek -
mówi Maciej Witkowski, wicedyrektor Biura Sprzedaży mBanku, odpowiedzialny za produkty inwestycyjne i oszczędnościowe
Ponadto wartość aktywów pod zarządzaniem mBanku wynosiła na koniec czerwca 8,79 mld, czyli o 1,95 mld więcej, niż na początku roku. Na tak wysoką sumę aktywów składają się depozyty w wysokości 5,9 mld i 2,89 mld środków ulokowanych w funduszach inwestycyjnych za pośrednictwem Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych oraz w akcjach poprzez usługę eMAKLER.
Boom inwestycyjny widoczny na rynku dotknął również Klientów mBanku, którzy coraz chętniej inwestują w fundusze i akcje, mając do dyspozycji wygodne i tanie narzędzia w postaci SFI i eMAKLERA. W efekcie wartość środków ulokowanych w tych instrumentach praktycznie podwoiła się od stycznia. Cieszy nas jednak to, że pomimo masowej migracji do produktów inwestycyjnych, nasza oferta oszczędnościowa cieszy się nadal dużym powodzeniem i pozwala na wzrost depozytów mimo, iż ich ogólna wartość na rynku w okresie od stycznia do maja zanotowała spadek -
mówi Maciej Witkowski, wicedyrektor Biura Sprzedaży mBanku, odpowiedzialny za produkty inwestycyjne i oszczędnościowe