MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - osiągnął w minionym kwartale punkt przełamania i dodatni wynik finansowy w formule EBIDTA, czyli zysk brutto bez kosztów amortyzacji. Dodatni wynik został osiągnięty na rok wcześnie niż planowano w momencie startu projektu. Dobre wyniki finansowe MultiBanku są rezultatem bardzo szybkiej ekspansji w wybranych segmentach rynkowych: obsługi wymagających klientów indywidualnych i małych przedsiębiorców oraz kredytów mieszkaniowych i kart kredytowych. W ramach Planów Finansowych wartość przyznanych kredytów wynosi obecnie 1,21 mld zł, a w kartach kredytowych przekroczyła 100 mln zł.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Model obsługi MultiBanku oparty jest o wielokanałowy dostęp do produktów bankowych z wykorzystaniem Centrów Usług Finansowych, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to nie typowe placówki bankowe, lecz Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
§ MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
§ MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
§ MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
§ MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
§ Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
§ MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
§ MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
§ MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Model obsługi MultiBanku oparty jest o wielokanałowy dostęp do produktów bankowych z wykorzystaniem Centrów Usług Finansowych, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.
Oddziały MultiBanku to nie typowe placówki bankowe, lecz Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
§ MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
§ MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
§ MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
§ MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
§ Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
§ MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
§ MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
§ MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.