mBank wspólnie z Piotrem Pustelnikiem oraz firmą Alpinus wprowadzają nową kolekcję odzieży outdoorowej, która jest dostępna dla Klientów mBanku z 20% rabatem.
Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach Alpinusa będzie mógł skorzystać z 20% rabatu. Kolekcja dostępna jest od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2004 lub do wyczerpania asortymentu w wybranych sklepach Alpinusa.
http://www.mbank.com.pl/kolekcja/
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku.
mBank jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.
Niezwykle istotnym elementem budowy idealnej instytucji jest utrzymywanie trwałych relacji z Klientami - przejrzystych i rzetelnych - takich, które składają się na partnerskie podejście.
Nasze działania są przedsięwzięciami długoterminowymi. Programy, które tworzymy (bądź współtworzymy) są wciąż aktualizowane, odnawiane, modernizowane, tak by sprostać oczekiwaniom naszych wymagających Klientów. Działalność ta przekłada się pośrednio na wzrost lojalności Klientów wobec mBanku - mówi Sławomir Lachowski, pomysłodawca i twórca mBanku.
Produkty Alpinusa są w prostej linii efektem górskiego doświadczenia założycieli oraz współpracowników firmy. Prace projektowe wspomaga grono profesjonalistów m.in. Piotr Pustelnik. Następnie produkty są testowane w najbardziej ekstremalnych warunkach, a grono ekspertów czuwa nad funkcjonalnością zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych. Daje to gwarancję najwyższej jakości produktów. Wspólna kolekcja składa się z: kurtek, polarów, spodni, plecaków, czapek i rękawiczek.
Utrzymując wyjątkowe relacje z Klientami, mBank w ramach specjalnie przygotowanego serwisu
www.klubzdobywcow.pl
stworzył składnicę przygody, miejsce - gdzie podróżnicy i poszukiwacze przygód mogą umieszczać i pobierać opisy wypraw we wszystkie strony świata.
mBank od dwóch lat organizuje konkursy, w których nagradza ludzi aktywnych, przedsiębiorczych i ambitnych. Zwycięzcy wyruszają po nowe wyzwania, uczestnicząc w wyprawach prowadzonych przez Piotra Pustelnika. mBankowi Laureaci zdobywali już w kolejności Nepal i Tybet, RPA oraz chilijsko-argentyńską Patagonię. Od 1 sierpnia br. trwa kolejny konkurs mBank Pustelnik Trophy IV, w którym główną nagrodą są miejsca na wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu.
Piotr Pustelnik wspina się od 1975 roku.
Zdobywanie ośmiotysięczników rozpoczął w 1990 roku od szczytu Gasherbrum II. W 1995 był na Mount Evereście i jeszcze w tym samym roku na K-2. mBank jest mecenasem wypraw Piotra Pustelnika.
W maju 2002
roku Piotr stanął na szczycie piątej góry świata - Makalu 8481 m. Jego ostatnim sukcesem jest wejście na Manaslu. Do zdobycia korony Himalajów, pozostały mu dwa ośmiotysięczniki.
Każdy Klient, który dokona płatności kartą mBanku w sklepach Alpinusa będzie mógł skorzystać z 20% rabatu. Kolekcja dostępna jest od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2004 lub do wyczerpania asortymentu w wybranych sklepach Alpinusa.
http://www.mbank.com.pl/kolekcja/
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku.
mBank jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.
Niezwykle istotnym elementem budowy idealnej instytucji jest utrzymywanie trwałych relacji z Klientami - przejrzystych i rzetelnych - takich, które składają się na partnerskie podejście.
Nasze działania są przedsięwzięciami długoterminowymi. Programy, które tworzymy (bądź współtworzymy) są wciąż aktualizowane, odnawiane, modernizowane, tak by sprostać oczekiwaniom naszych wymagających Klientów. Działalność ta przekłada się pośrednio na wzrost lojalności Klientów wobec mBanku - mówi Sławomir Lachowski, pomysłodawca i twórca mBanku.
Produkty Alpinusa są w prostej linii efektem górskiego doświadczenia założycieli oraz współpracowników firmy. Prace projektowe wspomaga grono profesjonalistów m.in. Piotr Pustelnik. Następnie produkty są testowane w najbardziej ekstremalnych warunkach, a grono ekspertów czuwa nad funkcjonalnością zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych. Daje to gwarancję najwyższej jakości produktów. Wspólna kolekcja składa się z: kurtek, polarów, spodni, plecaków, czapek i rękawiczek.
Utrzymując wyjątkowe relacje z Klientami, mBank w ramach specjalnie przygotowanego serwisu
www.klubzdobywcow.pl
stworzył składnicę przygody, miejsce - gdzie podróżnicy i poszukiwacze przygód mogą umieszczać i pobierać opisy wypraw we wszystkie strony świata.
mBank od dwóch lat organizuje konkursy, w których nagradza ludzi aktywnych, przedsiębiorczych i ambitnych. Zwycięzcy wyruszają po nowe wyzwania, uczestnicząc w wyprawach prowadzonych przez Piotra Pustelnika. mBankowi Laureaci zdobywali już w kolejności Nepal i Tybet, RPA oraz chilijsko-argentyńską Patagonię. Od 1 sierpnia br. trwa kolejny konkurs mBank Pustelnik Trophy IV, w którym główną nagrodą są miejsca na wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu.
Piotr Pustelnik wspina się od 1975 roku.
Zdobywanie ośmiotysięczników rozpoczął w 1990 roku od szczytu Gasherbrum II. W 1995 był na Mount Evereście i jeszcze w tym samym roku na K-2. mBank jest mecenasem wypraw Piotra Pustelnika.
W maju 2002
roku Piotr stanął na szczycie piątej góry świata - Makalu 8481 m. Jego ostatnim sukcesem jest wejście na Manaslu. Do zdobycia korony Himalajów, pozostały mu dwa ośmiotysięczniki.