MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - od października br. zmienił zasady przyznawania i podwyższania dopuszczalnego salda debetowego dla posiadaczy MultiKonta ja i my. Według nowych zasad wniosek o przyznanie dopuszczalnego salda debetowego można składać po 3 miesiącach od otwarcia rachunku, o podwyższenie po 6 miesiącach posiadania MultiKonta. Początkowa kwota debetu wynosi nadal 50 zł, maksymalna w zależności od rodzaju rachunku do 499,99 zł.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu - www.multibank.pl, multilinii - 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych, które oferują nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiŚwiat młodzieżowy
, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat
MultiŚwiat jestem
, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie
MultiŚwiat ja
, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie
MultiŚwiat my
, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego
Klub Aquarius
, bankowość dla klientów o statusie VIP
MultiŚwiat Business Class
, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm
MultiŚwiat Business Medicus
, skierowanego do firm z branży medycznej
MultiŚwiat Business Expert
, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu - www.multibank.pl, multilinii - 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych, które oferują nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
MultiŚwiat młodzieżowy
, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat
MultiŚwiat jestem
, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie
MultiŚwiat ja
, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie
MultiŚwiat my
, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego
Klub Aquarius
, bankowość dla klientów o statusie VIP
MultiŚwiat Business Class
, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm
MultiŚwiat Business Medicus
, skierowanego do firm z branży medycznej
MultiŚwiat Business Expert
, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.