MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - zwiększa ilość operacji możliwych do wykonania za pośrednictwem Internetu. Od połowy lipca Klienci mogą drukować potwierdzenia operacji w formacie HTML. Wydruki w formacie HTML umożliwiają uzyskanie potwierdzenia m.in. przelewów wychodzących do Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów przychodzących oraz operacji kartami debetowymi wykonanych przez Internet.
Wprowadzone przez MultiBank zmiany pozwalają też nadawać przelewom zdefiniowanym własne, dowolne nazwy oraz uzyskać informacje na stronach transakcyjnych o aktualnym oprocentowaniu produktów bankowych. Ponadto na każdej stronie serwisu transakcyjnego, na której klient wpisuje daty pojawia się pomocny w takich sytuacjach podręczny kalendarz.
Nowością dla osób obsługujących MultiKonta przez AST (automatyczny serwis telefoniczny) i WAP jest możliwość wyboru nazwy przelewu z przygotowanej listy. Dodatkowo liczba przelewów widocznych w kanale WAP i IVR zwiększyła się z 8 do 9.
Wszystkie wprowadzone przez MultiBank zmiany zostały przygotowane w oparciu o analizę nowo pojawiających się potrzeb Klientów w zakresie obsługi rachunków przez zdalne kanały.
MultiBank oferuje wielokanałowy dostęp do produktów i usług bankowych. Klienci wybierając najdogodniejszy dla siebie sposób komunikacji z bankiem mogą skorzystać z oferty za pośrednictwem: placówki - Centrum Usług Finansowych, multilinii i Internetu, Wszystkie operacje wykonywane samodzielnie za pośrednictwem Internetu i AST są bezpłatne dla posiadaczy MultiKont osobistych, a za zminimalizowaną opłatą dla posiadaczy MultiKont firmowych.
Wprowadzone przez MultiBank zmiany pozwalają też nadawać przelewom zdefiniowanym własne, dowolne nazwy oraz uzyskać informacje na stronach transakcyjnych o aktualnym oprocentowaniu produktów bankowych. Ponadto na każdej stronie serwisu transakcyjnego, na której klient wpisuje daty pojawia się pomocny w takich sytuacjach podręczny kalendarz.
Nowością dla osób obsługujących MultiKonta przez AST (automatyczny serwis telefoniczny) i WAP jest możliwość wyboru nazwy przelewu z przygotowanej listy. Dodatkowo liczba przelewów widocznych w kanale WAP i IVR zwiększyła się z 8 do 9.
Wszystkie wprowadzone przez MultiBank zmiany zostały przygotowane w oparciu o analizę nowo pojawiających się potrzeb Klientów w zakresie obsługi rachunków przez zdalne kanały.
MultiBank oferuje wielokanałowy dostęp do produktów i usług bankowych. Klienci wybierając najdogodniejszy dla siebie sposób komunikacji z bankiem mogą skorzystać z oferty za pośrednictwem: placówki - Centrum Usług Finansowych, multilinii i Internetu, Wszystkie operacje wykonywane samodzielnie za pośrednictwem Internetu i AST są bezpłatne dla posiadaczy MultiKont osobistych, a za zminimalizowaną opłatą dla posiadaczy MultiKont firmowych.