mBank – lider bankowości elektronicznej w Polsce, rozpoczyna kampanię reklamową.
Kampania ma charakter wizerunkowy, ale nie zabraknie w niej informacji o produktach, które są nieodłącznym elementem wizerunku mBanku.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz budowa wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych.
W reklamie zostało podkreślone, że z usług mBanku korzysta już milion Klientów, a podstawowym źródłem informacji o Banku są polecenia.
„Nie musisz wierzyć reklamom”
„Hasło przewodnie kampanii ma zaintrygować odbiorców reklam i skłonić do zastanowienia się nad motywami wyboru banku i sposobem zarządzania finansami osobistymi”– podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za marketing i rozwój mBanku.
„Radzimy Klientom w ten sposób, żeby nie wierzyli krótkookresowym promocjom czy agresywnym reklamom, ale żeby sami weryfikowali oferty lub korzystali z rekomendacji znajomych
”- dodaje.
mKlienci współtwórcami reklamy
Duży wpływ na powstanie reklamy mieli Klienci mBanku. W serwisie internetowym powstały specjalne strony poświęcone kampanii. Na początku serwis ten był miejscem gdzie Klienci wypowiadali się, dlaczego wybrali mBank i zgłaszali się do castingu do reklamy.
Wypowiedzi Klientów były ważną inspiracją przy tworzeniu reklamy.
„Słuchanie Klientów jest od samego początku filarem działania mBanku. Nie mogliśmy pominąć ich zdania w tak ważnym wydarzeniu, jakim jest dla nas kampania”
– mówi Paweł Kucharski.
Obecnie w serwisie o kampanii znajduje się relacja z planu zdjęciowego do spotu. Internauci mogą również pobrać ze strony pliki ze spotem reklamowym oraz materiały nagrane podczas prób.
.mBank jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Stąd w działaniach marketingowych wiele miejsca zajmują przedsięwzięcia z udziałem Klientów”- podkreśla wicedyrektor mBanku.
Telewizja i Internet
Kampania reklamowa będzie trwać do 9 października w telewizji i Internecie. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte. Planowaniem mediów zajmował się dom mediowy Vizeum.
Spot reklamowy został wyreżyserowany i zrealizowany przez Łukasza Zadrzyńskiego, twórcę blisko dwustu filmów reklamowych, spektaklu teatru telewizji oraz filmu fabularnego „Billboard”. Produkcję spotu mBank powierzył domowi produkcyjnemu Tango.
Spoty trwające 30 sekund zostaną wyemitowane przez TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24 oraz telewizje tematyczne: TVN METEO, TVN STYLE, TVN TURBO i Discovery.
Informacje o powstawaniu filmu reklamowego oraz spot do kampanii znajdują się w specjalnym serwisie:
www.mbank.pl/kampania2005
Kampania ma charakter wizerunkowy, ale nie zabraknie w niej informacji o produktach, które są nieodłącznym elementem wizerunku mBanku.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz budowa wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych.
W reklamie zostało podkreślone, że z usług mBanku korzysta już milion Klientów, a podstawowym źródłem informacji o Banku są polecenia.
„Nie musisz wierzyć reklamom”
„Hasło przewodnie kampanii ma zaintrygować odbiorców reklam i skłonić do zastanowienia się nad motywami wyboru banku i sposobem zarządzania finansami osobistymi”– podkreśla Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za marketing i rozwój mBanku.
„Radzimy Klientom w ten sposób, żeby nie wierzyli krótkookresowym promocjom czy agresywnym reklamom, ale żeby sami weryfikowali oferty lub korzystali z rekomendacji znajomych
”- dodaje.
mKlienci współtwórcami reklamy
Duży wpływ na powstanie reklamy mieli Klienci mBanku. W serwisie internetowym powstały specjalne strony poświęcone kampanii. Na początku serwis ten był miejscem gdzie Klienci wypowiadali się, dlaczego wybrali mBank i zgłaszali się do castingu do reklamy.
Wypowiedzi Klientów były ważną inspiracją przy tworzeniu reklamy.
„Słuchanie Klientów jest od samego początku filarem działania mBanku. Nie mogliśmy pominąć ich zdania w tak ważnym wydarzeniu, jakim jest dla nas kampania”
– mówi Paweł Kucharski.
Obecnie w serwisie o kampanii znajduje się relacja z planu zdjęciowego do spotu. Internauci mogą również pobrać ze strony pliki ze spotem reklamowym oraz materiały nagrane podczas prób.
.mBank jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Stąd w działaniach marketingowych wiele miejsca zajmują przedsięwzięcia z udziałem Klientów”- podkreśla wicedyrektor mBanku.
Telewizja i Internet
Kampania reklamowa będzie trwać do 9 października w telewizji i Internecie. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte. Planowaniem mediów zajmował się dom mediowy Vizeum.
Spot reklamowy został wyreżyserowany i zrealizowany przez Łukasza Zadrzyńskiego, twórcę blisko dwustu filmów reklamowych, spektaklu teatru telewizji oraz filmu fabularnego „Billboard”. Produkcję spotu mBank powierzył domowi produkcyjnemu Tango.
Spoty trwające 30 sekund zostaną wyemitowane przez TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24 oraz telewizje tematyczne: TVN METEO, TVN STYLE, TVN TURBO i Discovery.
Informacje o powstawaniu filmu reklamowego oraz spot do kampanii znajdują się w specjalnym serwisie:
www.mbank.pl/kampania2005