Do końca czerwca Klienci mBanku mogą korzystać z nawet 60% rabatu na produkty odzieżowe marki TOP SECRET.
W ramach kolejnej edycji programu
mRabatki
, Klienci dokonujący płatności kartą mBanku otrzymają 20% rabatu na kolekcję wiosna-lato 2005 marki TOP SECRET.
Jednocześnie, od 10 czerwca w sklepach TOP SECRET trwa promocja „WIOSNA NA LETNIE WIECZORY”. Klienci mBanku otrzymają rabat połączony z 20% zniżką.
Lista sklepów TOP SECRET wraz z adresem dostępna jest na stronie programu
mRabatki
.
Wiosenną promocją objęte są wybrane pozycje z kolekcji TOP SECRET wiosna 2005, oznaczone przywieszką
„30%, 40%, 50% wiosenna wyprzedaż”
oraz wybrane pozycje końcówek kolekcji z ubiegłych sezonów. Wysokość rabatu uzależniona jest od wielkości zakupów. Za zakup 1 rzeczy Klienci otrzymują 30% rabatu, za 2 rzeczy – 40%, a za minimum 3 rzeczy – 50% rabatu. Obniżone ceny obowiązują wszystkich odwiedzających salony TOP SECRET, ale tylko Klienci mBanku mogą skorzystać z obu okazji, bo
rabaty wiosenne łączą się z promocją mRabatki w TOP SECRET.
W pierwszej kolejności naliczany jest rabat z promocji „WIOSNA NA LETNIE WIECZORY”, a następnie, od otrzymanej kwoty odejmowane jest jeszcze mRabatkowe 20%.
mBank, po przerwie, wznowił mRabatki – czyli program, w ramach którego Bank oferuje Klientom płacącym kartami mBanku zniżki i specjalne oferty.
mRabatki
mają na celu nagradzanie ponad 870 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.
W ramach kolejnej edycji programu
mRabatki
, Klienci dokonujący płatności kartą mBanku otrzymają 20% rabatu na kolekcję wiosna-lato 2005 marki TOP SECRET.
Jednocześnie, od 10 czerwca w sklepach TOP SECRET trwa promocja „WIOSNA NA LETNIE WIECZORY”. Klienci mBanku otrzymają rabat połączony z 20% zniżką.
Lista sklepów TOP SECRET wraz z adresem dostępna jest na stronie programu
mRabatki
.
Wiosenną promocją objęte są wybrane pozycje z kolekcji TOP SECRET wiosna 2005, oznaczone przywieszką
„30%, 40%, 50% wiosenna wyprzedaż”
oraz wybrane pozycje końcówek kolekcji z ubiegłych sezonów. Wysokość rabatu uzależniona jest od wielkości zakupów. Za zakup 1 rzeczy Klienci otrzymują 30% rabatu, za 2 rzeczy – 40%, a za minimum 3 rzeczy – 50% rabatu. Obniżone ceny obowiązują wszystkich odwiedzających salony TOP SECRET, ale tylko Klienci mBanku mogą skorzystać z obu okazji, bo
rabaty wiosenne łączą się z promocją mRabatki w TOP SECRET.
W pierwszej kolejności naliczany jest rabat z promocji „WIOSNA NA LETNIE WIECZORY”, a następnie, od otrzymanej kwoty odejmowane jest jeszcze mRabatkowe 20%.
mBank, po przerwie, wznowił mRabatki – czyli program, w ramach którego Bank oferuje Klientom płacącym kartami mBanku zniżki i specjalne oferty.
mRabatki
mają na celu nagradzanie ponad 870 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych. Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno/lojalnościowych jest fakt, że mBank świadomie dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie, dzięki analizie bieżących informacji dotyczącej zachowań Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.