mBank wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie na życie z funduszem – LeoLife.
Niewątpliwą zaletą nowego produktu jest jego konkurencyjna cena, przejrzystość oraz prosta konstrukcja.
Jednocześnie mBank prezentuje wyniki pracy komisji śledczej badającej rynek ubezpieczeń w Polsce.
Ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, stworzone dla mBanku przez Generali Życie, swoją konstrukcją przypomina produkty ubezpieczeniowe oferowane przez towarzystwa obecne na rynku, czyli składa się z części ochronnej i inwestycyjnej.
Wyróżnikami oferty mBanku są:
Konkurencyjna cena.
brak opłaty od składki – czyli w rzeczywistości prowizji agenta. W pierwszym roku aż 90%, a w kolejnych latach 100% składki jest przeznaczane na inwestycje i ryzyko ubezpieczeniowe. W przypadku polis przenoszonych z innego towarzystwa do mBanku, od pierwszego roku 100% składki trafia na ochronę życia i inwestycje.
niższe koszty administracyjne
niska opłata za ryzyko
wyeliminowanie różnicy pomiędzy ceną nabycia i sprzedaży jednostek funduszy inwestycyjnych
Przejrzystość:
w momencie zawierania polisy, Klient wie, jakie ponosi koszty, ile płaci za ryzyko ubezpieczeniowe, a jaka kwota zasili jego kapitał inwestycyjny
ubezpieczony ma stały dostęp do informacji o stanie polisy poprzez system transakcyjny mBanku.
Prostota – łatwy sposób zawarcia polisy- poprzez wypełnienie wniosku online
Możliwość przeniesienia dotychczasowej polisy do mBanku – Klient może upoważnić współpracującą z Generali Życie kancelarię prawną do wykonania w jego imieniu czynności niezbędnych do przeniesienia dotychczas zgromadzonych środków na polisie ubezpieczeniowej do mBanku. W ten sposób, jednym podpisem złożonym na umowie, Klient pozbawia się niedogodności związanych z transferowaniem polisy.
Automatyczne realizowanie płatności z eKONTA.
Po raz pierwszy Klient może wykupić polisę z funduszem przez Internet, bez pośrednictwa agenta ubezpieczeniowego. Osoba kupująca polisę w mBanku nie płaci zbędnych prowizji, ani wysokich, często ukrytych, kosztów operacyjnych-
mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej ds. rozwoju biznesu.
Komisja śledcza
Pracując nad LeoLife, postanowiliśmy porównać kilka tradycyjnych polis największych towarzystw ubezpieczeniowych, tworząc w tym celu „Komisję Śledczą”.
Zaprosiliśmy do udziału naszych Klientów, a z grona chętnych wybraliśmy trzy osoby. Każda z nich kupiła kilka polis na życie, by przekonać się, ile kosztuje założenie i prowadzenie polisy, jaką prowizję pobierają towarzystwa, jaka część składki jest efektywnie inwestowana w polisę i - najważniejsze - jaką ostateczną wartość uzyska polisa w każdym z testowanych towarzystw na koniec okresu jej trwania
– dodaje Paweł Kucharski. Wyniki badania prezentowane są w serwisie mBanku:
http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/zycie/UL/warto/
Niewątpliwą zaletą nowego produktu jest jego konkurencyjna cena, przejrzystość oraz prosta konstrukcja.
Jednocześnie mBank prezentuje wyniki pracy komisji śledczej badającej rynek ubezpieczeń w Polsce.
Ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, stworzone dla mBanku przez Generali Życie, swoją konstrukcją przypomina produkty ubezpieczeniowe oferowane przez towarzystwa obecne na rynku, czyli składa się z części ochronnej i inwestycyjnej.
Wyróżnikami oferty mBanku są:
Konkurencyjna cena.
brak opłaty od składki – czyli w rzeczywistości prowizji agenta. W pierwszym roku aż 90%, a w kolejnych latach 100% składki jest przeznaczane na inwestycje i ryzyko ubezpieczeniowe. W przypadku polis przenoszonych z innego towarzystwa do mBanku, od pierwszego roku 100% składki trafia na ochronę życia i inwestycje.
niższe koszty administracyjne
niska opłata za ryzyko
wyeliminowanie różnicy pomiędzy ceną nabycia i sprzedaży jednostek funduszy inwestycyjnych
Przejrzystość:
w momencie zawierania polisy, Klient wie, jakie ponosi koszty, ile płaci za ryzyko ubezpieczeniowe, a jaka kwota zasili jego kapitał inwestycyjny
ubezpieczony ma stały dostęp do informacji o stanie polisy poprzez system transakcyjny mBanku.
Prostota – łatwy sposób zawarcia polisy- poprzez wypełnienie wniosku online
Możliwość przeniesienia dotychczasowej polisy do mBanku – Klient może upoważnić współpracującą z Generali Życie kancelarię prawną do wykonania w jego imieniu czynności niezbędnych do przeniesienia dotychczas zgromadzonych środków na polisie ubezpieczeniowej do mBanku. W ten sposób, jednym podpisem złożonym na umowie, Klient pozbawia się niedogodności związanych z transferowaniem polisy.
Automatyczne realizowanie płatności z eKONTA.
Po raz pierwszy Klient może wykupić polisę z funduszem przez Internet, bez pośrednictwa agenta ubezpieczeniowego. Osoba kupująca polisę w mBanku nie płaci zbędnych prowizji, ani wysokich, często ukrytych, kosztów operacyjnych-
mówi Paweł Kucharski, wicedyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej ds. rozwoju biznesu.
Komisja śledcza
Pracując nad LeoLife, postanowiliśmy porównać kilka tradycyjnych polis największych towarzystw ubezpieczeniowych, tworząc w tym celu „Komisję Śledczą”.
Zaprosiliśmy do udziału naszych Klientów, a z grona chętnych wybraliśmy trzy osoby. Każda z nich kupiła kilka polis na życie, by przekonać się, ile kosztuje założenie i prowadzenie polisy, jaką prowizję pobierają towarzystwa, jaka część składki jest efektywnie inwestowana w polisę i - najważniejsze - jaką ostateczną wartość uzyska polisa w każdym z testowanych towarzystw na koniec okresu jej trwania
– dodaje Paweł Kucharski. Wyniki badania prezentowane są w serwisie mBanku:
http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/zycie/UL/warto/