Do końca 2018 roku wszystkie oddziały banku - pełniące dzisiaj różne funkcje - zostaną połączone w ramach jednej, spójnej sieci. Dotychczasowy podział na placówki detaliczne i oddziały korporacyjne zostanie zmieniony zgodnie z zakresem oferowanych usług. Pierwsza placówka w nowym formacie właśnie została uruchomiona w Szczecinie.
Koncepcja nowej sieci sprzedaży mBanku zakłada specjalizację placówek pod kątem oferowanych usług. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zmiany będą realizowane sukcesywnie do końca 2018 roku.
- Podział na placówki detaliczne i korporacyjne zostanie zmieniony. W miejscu dotychczasowych oddziałów pojawią się centra doradcze, mające pełnić funkcję ośrodka kompetencji doradczych, oraz tzw. lekkie oddziały zlokalizowane w galeriach handlowych - wyjaśnia Jarosław Mastalerz, wiceprezes mBanku ds. Operacji i Informatyki.
Centra doradcze dostępne będą we wszystkich miastach, w których bank posiada dziś swój oddział. Klienci będą mogli w nich skorzystać z pełnej oferty usług bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i prywatnej oraz produktów wybranych spółek mBanku (np. mLeasingu, mFaktoringu, Domu Maklerskiego mBanku - w zależności od tego czy w danym mieście jest oddział danej spółki). Docelowo mBank chce otworzyć 80 takich oddziałów. Pierwsza taka placówka właśnie została uruchomiona w Szczecinie.
Lekkich placówek będzie 45. Mają one zapewniać szybką i sprawną obsługę w podstawowym zakresie (głównie obsługa kasowa i usługi z obszaru produktów podstawowych, tj. konto, karta płatnicza, kredyt gotówkowy). W przypadku gdy klient będzie chciał porozmawiać na temat bardziej skomplikowanych produktów i usług, będzie mógł to zrobić, łącząc się za pośrednictwem videochatu, z pracownikiem centrum doradczego mBanku. Pierwszy lekki oddział mBanku w centrum handlowym powstanie do końca tego roku. Dodatkowo sieć mBanku niezmiennie wspierana będzie przez około 60 mKiosków, zarządzanych przez firmę Aspiro.
Projekt zmiany sieci sprzedaży mBanku nie ma na celu redukcji liczby zatrudnionych osób. Bank planuje przenoszenie obecnych oddziałów wraz z ich pracownikami do nowych formatów. Docelowo liczba oddziałów mBanku będzie taka sama jak liczba obecnych placówek detalicznych, która dziś wynosi 132.
- Podział na placówki detaliczne i korporacyjne zostanie zmieniony. W miejscu dotychczasowych oddziałów pojawią się centra doradcze, mające pełnić funkcję ośrodka kompetencji doradczych, oraz tzw. lekkie oddziały zlokalizowane w galeriach handlowych - wyjaśnia Jarosław Mastalerz, wiceprezes mBanku ds. Operacji i Informatyki.
Centra doradcze dostępne będą we wszystkich miastach, w których bank posiada dziś swój oddział. Klienci będą mogli w nich skorzystać z pełnej oferty usług bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i prywatnej oraz produktów wybranych spółek mBanku (np. mLeasingu, mFaktoringu, Domu Maklerskiego mBanku - w zależności od tego czy w danym mieście jest oddział danej spółki). Docelowo mBank chce otworzyć 80 takich oddziałów. Pierwsza taka placówka właśnie została uruchomiona w Szczecinie.
Lekkich placówek będzie 45. Mają one zapewniać szybką i sprawną obsługę w podstawowym zakresie (głównie obsługa kasowa i usługi z obszaru produktów podstawowych, tj. konto, karta płatnicza, kredyt gotówkowy). W przypadku gdy klient będzie chciał porozmawiać na temat bardziej skomplikowanych produktów i usług, będzie mógł to zrobić, łącząc się za pośrednictwem videochatu, z pracownikiem centrum doradczego mBanku. Pierwszy lekki oddział mBanku w centrum handlowym powstanie do końca tego roku. Dodatkowo sieć mBanku niezmiennie wspierana będzie przez około 60 mKiosków, zarządzanych przez firmę Aspiro.
Projekt zmiany sieci sprzedaży mBanku nie ma na celu redukcji liczby zatrudnionych osób. Bank planuje przenoszenie obecnych oddziałów wraz z ich pracownikami do nowych formatów. Docelowo liczba oddziałów mBanku będzie taka sama jak liczba obecnych placówek detalicznych, która dziś wynosi 132.