Komentarz do publikacji Dziennika Gazety Prawnej z 27 września 2010
Copy

Kopiuj tekst

Komentarz do publikacji Dziennika Gazety Prawnej z 27 września 2010

Strategia i polityka cenowa BRE Banku kształtowane są wyłącznie decyzjami Zarządu Banku. W sytuacji intensywnej konkurencji na polskim rynku, Bank musi dbać jednocześnie o atrakcyjność oferty dla Klientów, jak również generować zyski dla swoich akcjonariuszy. BRE Bank buduje swoją pozycję konkurencyjną na rynku zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz zaleceniami KNF-u.

Oferta banków detalicznych BRE Banku jest dostosowana przede wszystkim do potrzeb ich grup celowych. Powszechny, elektroniczny mBank od lat oferuje nowoczesne, podstawowe produkty i usługi bankowe, takie jak rachunek, karta czy przelewy, z których większość zwolniona jest z opłat.

Źródłem zysku dla banku są transakcje i produkty dodatkowe, z których klienci - co ważne - korzystają dobrowolnie. Stale rozwijamy paletę produktową zgodnie z filozofią mBanku, który chce być liderem bankowości elektronicznej. I tak np. jako pierwsi zareagowaliśmy na zmiany na rynku kart płatniczych, wprowadzając pakiet oferowany w cenie 5zł/mc, umożliwiający wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce bez prowizji.

Z kolei MultiBank, skierowany do klientów zamożniejszych, konkuruje przede wszystkim sprawnością działania i jakością obsługi. Przy tym parametry cenowe konta Aquarius dla klientów z tej grupy (osoby osiągające ponadprzeciętne dochody), przy odpowiedniej aktywności klienta, należą do najatrakcyjniejszych wśród analogicznych produktów konkurencyjnych.

Wiesław Thor, Wiceprezes Zarządu, zastępujący Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Banku
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.