mBank mobile zaprosił swoich Klientów do przetestowania nowej usługi - potwierdzeń transakcji dokonywanych w mBanku za pomocą wiadomości SMS oraz email.
Dzięki usłudze powiadomień, Klienci mogą otrzymywać informacje o każdej zmianie na swoim rachunku w mBanku. Wiadomość o wpłynięciu na konto pensji, spłacie kredytu, czy płatności kartą płatniczą jest wysyłana na zarejestrowany w systemie numer telefonu komórkowego lub adres email. W ramach testów zostały zaproponowane promocyjne taryfy:
Powiadomienia mailowe:
powiadomienia mailowe (raz dziennie) 0 pln/ miesiąc
Powiadomienia smsowe:
Abonament 1 45 SMS-ów, za każdy następny 0,10pln 1 pln/ miesiąc
Abonament 2 20 SMSp-ów, za każdy następny 0,10pln 0,50 pln/ miesiąc
Abonament 3 Opłata pobrana za wysłane SMS-y po miesiącu ( ilość SMS-ów *0,10pln)
Powiadomienia transakcji umożliwiają otrzymywanie informacji o rachunku nawet wtedy, gdy nie można skorzystać z komputera, telefonu lub innego urządzenia przenośnego, mającego dostęp do Internetu.
Do testów, w ciągu zaledwie 4 dni, zgłosiło się 241 Klientów mBank mobile. Już po pierwszej godzinie od podania informacji o testach, aż 60 osób wyraziło chęć uczestniczenia w nich.
Testowanie nowej usługi rozpocznie się 26 lutego i potrwa około jednego miesiąca. mBank chce udostępnić nowa funkcjonalność wszystkim Klientom w ciągu najbliższych 3 miesięcy.
Powiadomienia mailowe:
powiadomienia mailowe (raz dziennie) 0 pln/ miesiąc
Powiadomienia smsowe:
Abonament 1 45 SMS-ów, za każdy następny 0,10pln 1 pln/ miesiąc
Abonament 2 20 SMSp-ów, za każdy następny 0,10pln 0,50 pln/ miesiąc
Abonament 3 Opłata pobrana za wysłane SMS-y po miesiącu ( ilość SMS-ów *0,10pln)
Powiadomienia transakcji umożliwiają otrzymywanie informacji o rachunku nawet wtedy, gdy nie można skorzystać z komputera, telefonu lub innego urządzenia przenośnego, mającego dostęp do Internetu.
Do testów, w ciągu zaledwie 4 dni, zgłosiło się 241 Klientów mBank mobile. Już po pierwszej godzinie od podania informacji o testach, aż 60 osób wyraziło chęć uczestniczenia w nich.
Testowanie nowej usługi rozpocznie się 26 lutego i potrwa około jednego miesiąca. mBank chce udostępnić nowa funkcjonalność wszystkim Klientom w ciągu najbliższych 3 miesięcy.