MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - podpisał umowę z agencją reklamową Your Design. Agencja została wybrana w drodze przetargu ze względu na najbardziej interesującą propozycję komunikacji oraz budowania wizerunku marki MultiBank.
Do przetargu na obsługę MultiBanku stanęły agencje sieciowe, duże agencje krajowe oraz butique kreatywne. Podstawowym zadaniem postawionym firmom startującym w przetargu było opracowanie w kompleksowej koncepcji kreatywnej dalszego budowania wizerunku marki MultiBank w oparciu o kluczowe jej benefity. Na short liście w drugim etapie przetargu znalazły się agencje Fast Line, Cytryna oraz Your Design.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 29 Centrami Usług Finansowych we wszystkich większych miastach Polski.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu - www.multibank.pl, multilinii - 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Centra Usług Finansowych MultiBanku, doradzają jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu „światów finansowych”:
- MultiŚwiat
młodzieżowy
, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
- MultiŚwiat
jestem
, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
- MultiŚwiat
ja
, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
- MultiŚwiat
my
, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
- Klub
Aquarius
, bankowość dla klientów o statusie VIP,
- MultiŚwiat
Business Class
, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
- MultiŚwiat
Business Medicus
, skierowanego do firm z branży medycznej,
- MultiŚwiat
Business Expert
, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów.
Do przetargu na obsługę MultiBanku stanęły agencje sieciowe, duże agencje krajowe oraz butique kreatywne. Podstawowym zadaniem postawionym firmom startującym w przetargu było opracowanie w kompleksowej koncepcji kreatywnej dalszego budowania wizerunku marki MultiBank w oparciu o kluczowe jej benefity. Na short liście w drugim etapie przetargu znalazły się agencje Fast Line, Cytryna oraz Your Design.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 29 Centrami Usług Finansowych we wszystkich większych miastach Polski.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu - www.multibank.pl, multilinii - 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Centra Usług Finansowych MultiBanku, doradzają jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu „światów finansowych”:
- MultiŚwiat
młodzieżowy
, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
- MultiŚwiat
jestem
, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
- MultiŚwiat
ja
, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
- MultiŚwiat
my
, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
- Klub
Aquarius
, bankowość dla klientów o statusie VIP,
- MultiŚwiat
Business Class
, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
- MultiŚwiat
Business Medicus
, skierowanego do firm z branży medycznej,
- MultiŚwiat
Business Expert
, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów.