mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA uruchomił w serwisie internetowym mCzat, który umożliwia użytkownikom Internetu kontakt on-line z pracownikami banku.
mCzat stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów komunikacji: Internetu, mLinii, usługi SMS i WAP. mCzat ułatwia 24 godzinny kontakt z bankiem wszystkim obecnym i potencjalnym Klientom, poszerza możliwości komunikacyjne oferowane przez typowe bankowe Call Center.
Przy wykorzystaniu mCzatu pracownicy banku doradzają i informują użytkowników o wszystkich aspektach oferty wirtualnego mBanku. Dzięki temu, że w mCzacie uczestniczą najbardziej doświadczeni operatorzy Call Center mBank zapewnia użytkownikom spójny i aktualny przekaz we wszystkich swoich kanałach informacyjnych.
Aby skorzystać z mCzatu nie trzeba być Klientem mBanku oraz rejestrować się w żadnym systemie. Wystarczy wyłącznie odwiedzić serwis internetowy http://www.mbank.com.pl/mczat/.
mCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie w formule 365/7/24.
mCzat stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów komunikacji: Internetu, mLinii, usługi SMS i WAP. mCzat ułatwia 24 godzinny kontakt z bankiem wszystkim obecnym i potencjalnym Klientom, poszerza możliwości komunikacyjne oferowane przez typowe bankowe Call Center.
Przy wykorzystaniu mCzatu pracownicy banku doradzają i informują użytkowników o wszystkich aspektach oferty wirtualnego mBanku. Dzięki temu, że w mCzacie uczestniczą najbardziej doświadczeni operatorzy Call Center mBank zapewnia użytkownikom spójny i aktualny przekaz we wszystkich swoich kanałach informacyjnych.
Aby skorzystać z mCzatu nie trzeba być Klientem mBanku oraz rejestrować się w żadnym systemie. Wystarczy wyłącznie odwiedzić serwis internetowy http://www.mbank.com.pl/mczat/.
mCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie w formule 365/7/24.