Liczba Klientów mBanku przekroczyła 900 tysięcy. Jednocześnie dzienny przyrost rachunków wynosi średnio 1300 sztuk.
Od początku roku liczba Klientów korzystających z usług mBanku wzrosła o ponad 18%. Jak podaje Związek Banków Polskich, obecnie w Polsce ponad 3,87 mln Klientów korzysta z dostępu do rachunku przez Internet. mBank pozostaje liderem rynku z 22% udziałem.
Badania pokazują, że przeszło 80% Klientów poleca
mBank znajomym, co jest dowodem dużego zaufania i zadowolenia z jakości usług. Jednocześnie około 65% obecnych Klientów mówi, że dowiedziało się o mBanku od rodziny i przyjaciół. Świadczy to o lojalności Klientów i ich przywiązaniu do marki mBanku.
„W ciągu ostatnich siedmiu miesięcy liczba rachunków w mBanku wzrosła o 23%.”– mówi Paweł Kucharski, Wicedyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej.
„Niewątpliwie do tak dobrego wyniku przyczyniło się wprowadzenie do oferty nowego wysokooprocentowanego rachunku lokacyjnego eMAX plus. Ponadto niezmiennie obserwujemy dużą dynamikę przyrostu podstawowego rachunku oszczędnościowego – eKONTO, który po uruchomieniu nowej usługi eMAKLER, posiada niespotykaną na naszym rynku funkcjonalność. Posiadacz rachunku eKONTO, poza operacjami bankowymi, może inwestować w fundusze i akcje, wykupić ubezpieczenie, zadbać o swoją emeryturę zakładając IKE i przystępując do OFE. A wszystko to 24 h/dobę” – dodaje.
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu niemal pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Rozwijając ofertę kredytową, mBank stworzył sieć mKiosków i Centrów Finansowych, będących odzwierciedleniem serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Dodatkowo rozwijana jest sieć bankomatów depozytowych, umożliwiających Klientom wpłatę gotówki bezpośrednio na konto, bez prowizji. Internet pozostaje jednak wciąż podstawowym kanałem komunikacji Klienta z bankiem. Miesięcznie serwis mBanku odwiedza około 4 milionów osób. Jednocześnie aż 93,7% operacji Klienci wykonują samodzielnie w serwisie transakcyjnym. 5,5% działań wykonywanych jest za pośrednictwem mLinii, z czego 3,8% w automatycznym serwisie telefonicznym IVR, a 1,7% przy rozmowie z operatorem.
Rynek bankowy w Polsce zmienia się bardzo dynamicznie - banki, które pięć lat temu nie myślały w ogóle o bankowości elektronicznej - dziś oferują ją na szeroka skalę. To stawia przed mBankiem kolejne wyzwania - nie ma możliwości biernej egzystencji opartej na początkowym modelu działania - aby zachować konkurencyjność, trzeba działać. Możliwości rozwoju na naszym rynku są wciąż duże - dodaje Paweł Kucharski.
Od początku roku liczba Klientów korzystających z usług mBanku wzrosła o ponad 18%. Jak podaje Związek Banków Polskich, obecnie w Polsce ponad 3,87 mln Klientów korzysta z dostępu do rachunku przez Internet. mBank pozostaje liderem rynku z 22% udziałem.
Badania pokazują, że przeszło 80% Klientów poleca
mBank znajomym, co jest dowodem dużego zaufania i zadowolenia z jakości usług. Jednocześnie około 65% obecnych Klientów mówi, że dowiedziało się o mBanku od rodziny i przyjaciół. Świadczy to o lojalności Klientów i ich przywiązaniu do marki mBanku.
„W ciągu ostatnich siedmiu miesięcy liczba rachunków w mBanku wzrosła o 23%.”– mówi Paweł Kucharski, Wicedyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej.
„Niewątpliwie do tak dobrego wyniku przyczyniło się wprowadzenie do oferty nowego wysokooprocentowanego rachunku lokacyjnego eMAX plus. Ponadto niezmiennie obserwujemy dużą dynamikę przyrostu podstawowego rachunku oszczędnościowego – eKONTO, który po uruchomieniu nowej usługi eMAKLER, posiada niespotykaną na naszym rynku funkcjonalność. Posiadacz rachunku eKONTO, poza operacjami bankowymi, może inwestować w fundusze i akcje, wykupić ubezpieczenie, zadbać o swoją emeryturę zakładając IKE i przystępując do OFE. A wszystko to 24 h/dobę” – dodaje.
mBank pozostaje innowatorem na polskim rynku, wprowadzając coraz większą gamę produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu niemal pięciu lat działalności, mBank przekształcił się z banku depozytowego, dostępnego przez Internet i telefon, w instytucję finansową, proponującą Klientom zarządzanie finansami poprzez szeroką gamę kanałów dostępu. Rozwijając ofertę kredytową, mBank stworzył sieć mKiosków i Centrów Finansowych, będących odzwierciedleniem serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Dodatkowo rozwijana jest sieć bankomatów depozytowych, umożliwiających Klientom wpłatę gotówki bezpośrednio na konto, bez prowizji. Internet pozostaje jednak wciąż podstawowym kanałem komunikacji Klienta z bankiem. Miesięcznie serwis mBanku odwiedza około 4 milionów osób. Jednocześnie aż 93,7% operacji Klienci wykonują samodzielnie w serwisie transakcyjnym. 5,5% działań wykonywanych jest za pośrednictwem mLinii, z czego 3,8% w automatycznym serwisie telefonicznym IVR, a 1,7% przy rozmowie z operatorem.
Rynek bankowy w Polsce zmienia się bardzo dynamicznie - banki, które pięć lat temu nie myślały w ogóle o bankowości elektronicznej - dziś oferują ją na szeroka skalę. To stawia przed mBankiem kolejne wyzwania - nie ma możliwości biernej egzystencji opartej na początkowym modelu działania - aby zachować konkurencyjność, trzeba działać. Możliwości rozwoju na naszym rynku są wciąż duże - dodaje Paweł Kucharski.