mBank po II kwartale: solidne wyniki i nowa strategia

W II kwartale 2016 r. Grupa mBanku zarobiła 388,5 mln zł. W czerwcu Rada Nadzorcza zatwierdziła nową strategię, która zakłada, że spółka będzie jednym z trzech najbardziej efektywnych kosztowo i rentownych banków w Polsce. W sferze biznesowej mBank będzie skoncentrowany ...
Adam Jaroszewicz pokieruje Biurem Maklerskim mBanku

W maju Dom Maklerski mBanku i mWealth Management zostały włączone w struktury organizacyjne banku. Usługi świadczone dotychczas przez obie spółki są oferowane obecnie na tych samych warunkach przez bankowe biuro maklerskie, działające pod nazwą Dom Maklerski mBanku. Od l...
Adam Jaroszewicz pokieruje Biurem Maklerskim mBanku

W maju Dom Maklerski mBanku i mWealth Management zostały włączone w struktury organizacyjne banku. Usługi świadczone dotychczas przez obie spółki są oferowane obecnie na tych samych warunkach przez bankowe biuro maklerskie, działające pod nazwą Dom Maklerski mBanku. Od l...
Euro2016 - jak święto piłki nożnej wpływa na obroty przedsiębiorców

Eksperci mBanku przeanalizowali zależność pomiędzy Euro2016 a popytem na wybrane usługi. Jak się okazało, opłaca się posiadać w lokalu telewizor, a czasem posłuchać transmisji w radiu i pracować podczas meczu. Dochody właścicieli lokali gastronomicznych oraz firm oferują...
Rekordowa trzecia edycja mPotęgi: 1,2 mln zł na edukację matematyczną. Najlepsi walczą o głosy internautów i dodatkową Nagrodę Publiczności.

Fundacja mBanku rozstrzygnęła III edycję programu grantowego mPotęga. Tegoroczna, ogólnopolska, edycja była rekordowa: nagrodzono aż 210 z 880 nadesłanych wniosków. Łączna kwota przyznanych grantów jest ponad trzykrotnie wyższa niż w ubiegłym roku i sięgnęła 1,2 mln zł. ...
Christoph Heins nowym CFO mBanku

Dotychczasowy szef controllingu Grupy Commerzbanku – Christoph Heins – obejmie funkcję wiceprezesa zarządu mBanku ds. finansów.
Konsultanci mBanku obecni 24h w mediach społecznościowych

mBank staje się jeszcze bardziej dostępny w mediach społecznościowych. Bank powołał specjalną grupę konsultantów, którzy na pytania klientów odpowiadają całą dobę. 
Dom Maklerski mBanku i mWealth Management w strukturach mBanku

Spółki zależne mBanku - Dom Maklerski mBanku S.A. (w skrócie mDM) oraz mWealth Management S.A. (mWM) – świadczące specjalistyczne usługi maklerskie oraz zarządzania majątkiem – zostały włączone w struktury organizacyjne banku.
Konto, biurko i mentor w pakiecie od mBanku

Przedsiębiorca, który do końca sierpnia otworzy rachunek firmowy Komfort, zyska wygodną przestrzeń do pracy oraz wsparcie mentorów biznesu.mBanku rozpoczął współpracę z największą w Polsce siecią coworkingową Business Link. W ramach współpracy z Akademickimi Inkubatorami...
43
44
45
46
47
48
49
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.