Grand Prix dla mBanku

Zespół mBanku odpowiedzialny za rebranding marki został uznany za najlepszy w branży i zdobył nagrodę Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2013.
Co 10 klient rozmawia z mBankiem przez Eksperta online

Usługa video-połączenia oferowana w mBanku cieszy się coraz większym powodzeniem. W ciągu 10 miesięcy od jej startu liczba połączeń z konsultantami wzrosła czterokrotnie. Rośnie też wykorzystanie kanału video w celach sprzedażowych. 
mBank: 4 proc. na darmowym koncie mobilnym

mBank wprowadził oprocentowany na 4 proc. w skali roku i całkowicie bezpłatny rachunek osobisty - eKonto mobilne. Do konta dodawana jest też darmowa karta debetowa.
Już nie tylko eksperci przewidują, że bankowość mobilna zastąpi internetową

W ciągu ostatnich trzech lat liczba osób, które korzystają z bankowości mobilnej, potroiła się i obecnie kontakt z bankiem w tej formie deklaruje 11,2 proc. respondentów – wynika z najnowszego badania zrealizowanego dla mBanku przez Instytut Homo Homini. Co więcej, zdani...
mBank Indeks: Polacy patrzą w przyszłość bez optymizmu

Jedna trzecia Polaków uważa, że sytuacja gospodarcza w Polsce pogorszy się w ciągu najbliższego kwartału. Nieco lepiej oceniany jest rynek pracy oraz sytuacja finansowa gospodarstw domowych. Prawie połowa Polaków deklaruje, że posiada oszczędności finansowe, których nie ...
mBank: 24 nowe fundusze

Klienci inwestujący w fundusze za pośrednictwem mBanku, zyskali nowe możliwości. Bank nie tylko rozbudował dotychczasową ofertę, ale też wprowadził do niej fundusze zagraniczne.
mBank po raz trzeci liderem jakości obsługi w placówkach

W trzeciej edycji rankingu „Jakość na bank”, przygotowanego przez TNS Polska oraz Puls Biznesu, mBank po raz trzeci zajął pierwsze miejsce, wyraźnie deklasując konkurencję. Jest to dowód, że bank dotrzymał obietnicy danej klientom przed zmianą marki. Jakość obsługi w pla...
mBank obniża prowizje od płatności kartowych

Dzięki nowej promocji mBanku i PaySquare (mBiznes konto z terminalem płatniczym) płatności bezgotówkowe stały się tańsze i bardziej dostępne dla klientów firmowych. mBank obniżył stawki prowizji od transakcji realizowanych kartami płatniczymi. Co więcej, zagwarantował do...
mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest s...
61
62
63
64
65
66
67
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.